#38 Det kan naturligvis gå begge veje.
Min pointe er bare, at det er ligemeget i hvor god tro man handler, så skal love overholdes.
Det bør så været op til retten at vurderer det og ikke ens politiske venner.
Kagetid
[quote quote=32683]#19 Du kaldte selv en næse gammeldags i #16.?♂️[/quote]
Jada! Men kaldte jeg NÆSEN ældre end gabestokken?
Og #40 nævner lidt af dét. Grundloven er til for vores skyld, ej elitens*(hvorledes den slags nu fremstår!)
*Vor alles Mette, ér eliten!
EDIT: Lad os nu lige få ændret den overskrift! Den kan ikke findes om et år eller 2! ..bevares! Jeg har en pissenem banankage ALLE-Rushere kan lave... :-P
Dette svar blev ændret 4 år siden af StultusX2.
#39 Præcist, der er i den bogstaveligste forstand en verden til forskel.
Men som sagt, jeg går kun ind for at hun skal for en rigsret og som tingene står i dag tror jeg også hun vil blive dømt, men jeg tror at det bliver svært at få en strengere dom end Inger Støjberg, maksimalt en betinget fængselsstraf vil jeg tro.
Det vil dog nok, uanset straffen, betyde hendes endeligt i politik kontra i DF hvor kriminalitet åbenbart betyder formandskandidat.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Fisker.
[quote quote=32696]også i IS tilfælde.[/quote]
Så bindes til en bauta/Jellinge-sten og sprænges i luften er godkendt cancel-style?
Phew! At starte fra ny via en frisk sprængning. Enig! ..der er ikke noget bedre, end lugten af kordit :-D
(Aaaeh! Inger S. og IKKE Islamisk stat+?? Min Fejl!)
[quote quote=32685]Jada! Men kaldte jeg NÆSEN ældre end gabestokken?[/quote]
Nej, men det har jeg da heller ikke påstået, at du gjorde.?♂️
Ser så ud til at der også er flertal for at hun bliver smidt ud af folketinget, det overrasker mig faktisk, men godt :)
Seriøst. Jeg er lige glad med hende. Fint hun fik en straf. Godt for det. Men kan vi komme videre med opmærksomhed på ting der kunne gøre en forskel i verden eller i det mindste bare Danmark. Skat mangler stadigvæk at inddrage milliarder af kroner. Fokus på skoler, børnehaver, sygehuse, psykisk syge, Kommunerne regler eller mangle på at efterleve dem.
Så for at sige det lige ud. Jeg har spist kage nok, men er altså gået videre.
Håber sgu ikke, der blev taget udgangspunkt i at hun er ginger. ?
https://fb.watch/9WP3zP10oN/
“Well that aged like a fine wine” som man siger.
Jeg havde ikke set JSN fuldstændig grille IS på den måde. Wow!
https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketinget-har-stemt-inger-stoejberg-er-ikke-vaerdig-til-sidde-i-folketinget
..tør man håbe på en form for præcedens fremover?
Rolig nu! ..bare i et årti+
..så er ting glemt (Anders F Irak) ;-)
Den nar burde have ti år sammen med GWB, er lidt mere i tvivl med Blair, tror han blev narret (naiv?), men det er jo ingen undskyldning for krigsforbrydelser.
Offtopic. Paludan til dagens pressemøde: "Lad os antage at alle bedsteforældre ikke er her. De er alle døde." Øøøhh hvad sagde du? Målløs.
Så er der ballade. Angiveligt har en eller anden stemt med Sofie Carsten Nielsens "bruger" om man vil, og stemt modsat resten af hendes partifæller... Sofie Carsten Nielsen var ikke i salen under afstemningen.. spændendende. Den sag vil bare ingen ende tage
Og det bliver vildere. Nu er der en Henrik Dahl fra LA der påstår han ved "et uheld" er logget ind på Sofie Carsten Nielsens "bruger" og har stemt imod at smide Støjbjerg ud.