Coronavirustråden version 2
https://jyllands-posten.dk/politik/ECE12816996/danmark-jagter-vacciner-med-tilbud-om-forskning-med-en-halv-mio-borgere/
Hov, det er da en nyhed? Er der Rushere blandt den ½million? :-D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=11289]
ENIG! Hvorfor læse noget som helst, når man allerede ved bedst... ♥2021♥
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=10789]
Jeg synes hun er en torsk, men 2 års fængsel er for hård en straf i min mening.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Så blev er barn med positiv test sendt i skole hos mig i dag. Det var ikke i min klasse, men jeg har nogle meget angste kolleger pt.
Jeg er så harmdirrende lige nu.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#107 Ah-hva? Er det for dig selv eller folkesundheden, du dirrer?
Det ér altså bare ikke byldepest. Hvad end hysteriet siger.
Mvh. en hvis moder jagtede mæslinger, da der var udbrud lokalt, tilbage i midt 80'erne :-O
Dette svar blev ændret 5 år siden af StultusX2.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=11456]
Lige præcis. Jeg må dog ikke fortælle mere.
Jeg vil snakke med mine kolleger om at politianmelde den ene forælder, som åbenbart skider højt og flot på vores andres velbefindende.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=11459]
Sød historie, Stulle, men min egen dreng blev smittet i hans institution. Det er bare ikke fedt at vide, at hele ens familie kan blive smittet, uanset farligheden af det.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#110 De skal da så meget anmeldes.
Godt nok gider jeg ikke være Corona hysterisk, men det er jo helt ude i skoven, at sende en unge man VED er positiv i skole.
Fint, hvis vi lige kan få statueret et eksempel - som med tossen der deler billeder af en brændende Statsminister, dukker eller opfordre til "at smadre byen" - eller kaster med sted efter politiet.
(Det skal siges, at jeg synes straffen er for hård, men det er sgu fint man lige sætter foden ned og siger, at det pis det gider vi altså ikke)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=11463]
Men IKKE så sød som din, Nick'?
..ville egentlig bare komme med en lille observation omkring vira i 80'erne vs. nu om stunder.
Og Ja: MELD LØS! - allesammen! Det handler om rigets sikke&X¤#&¤..folkesundheden!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Og som Rushers.dk Skeptiker/Saseline-hat:
https://www.tv2east.dk/faxe/politiet-sigter-unge-efter-ulovlig-fest-paa-vandrehjem
Nej, det burde de unge jo ikke gøre! Og almen fornuft etc. MEN:
https://ekstrabladet.dk/krimi/politifolk-og-anklagere-festede-corona-skandale-i-nordsjaelland/8506963
Ups?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#117 - Hun er generelt ligeglad med børn og et helt igennem frygteligt og forfærdeligt menneske. Det der med at ville sætte turbo på tvangsfjernelser som hun har kørende er sygt, for der er ikke noget der peger i retning af at det er en god ide - men det er god hård kontant symbolpolitik. Hun er Socialdemokratiets Inger Støjberg
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=11660]
Jeg har som lærer set mange familietragedie, hvor systemet trak smerten så langt ud, at man til sidste ikke kunne redde børnene.
Tvangsfjernelse kan redde disse børn tids nok, så de kan nå at få et godt liv. Selvfølgelig skal det ikke køre på automatik, men der står sagsbehandlere og skriger på lov til at sætte ind.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0