Nå men så går det løs med handelskrigen, nu kvæler vi den gnalling af et lorteland…
https://www.theguardian.com/us-news/2025/feb/26/trump-european-union-tariffs
USA: Land of the fucked up, home of the brain dead
Så har Trump også lige sørget for, at det dumme svin Andrew Tate og hans bror slipper hjem til USA... ?
Endnu en slibrig fusker bliver en vigtig del af Trumps kabinet: DR artikel Denne er mere danskkendt, da han bl.a. har hjulpet Shanday Shah med at bedrage de danske skattemyndigheder.
Dette svar blev ændret 1 år siden af Deadlights.
Fatter ikke de kan holde ud at høre på ham der rfk jr.
Han lyder jo som Ned fra south park med den hals voice boks.
synes i skal se nyhederne lige nu. det er alvorligt.
Er det mødet mellem Trump og Zelensky? Jeg ved ikke om jeg kan overleve så meget cringe på en gang.
Decideret hjerteskærende at se på…
Der sidder en mand som kæmper for sit folks og nations overlevelse og prøver at overbevise om uretfærdigheden i Ruslands overgreb, mens to bøller afbryder og overfuser ham med henblik på at få maksimal profit.
Skammeligt. Europa må se at gro sig nogle nosser - og det kan kun gå for langsomt. Trump er næppe den sidste af sin slags - desværre.
Trump er ikke en skid andet end Putins lille hånddukke.
Jesus fucking christ...
Men fint at det orange svin og hans vice bekender kulør.
Tænker ikke der går så længe før, at de kræver at Ukraine overgiver sig til Rusland.
Gad vide hvor mange landes hemmelige tjenester, der i øjeblikket overvejer hvordan de kan gøre Trump kold, så vi kan få lidt normalitet tilbage i verden?
Hvor længe vil den Amerikanske befolkning mon bare lade dem(Trumps børnehave) køre deres show?
RIP USA
Man kan fandme ikke finde nogle mere meme/cringe agtige personer end Trump og Putin og deres folk. Jeg vil vædde med Trump og Putin snart mødes og der er de bare de bedste venner og ingen problemer ud over at Ukraine har angrebet rusland osv osv.
Håber bare vi i eu en gang for alle har fattet at der er nød til at ske ændringer så vi ikke bliver kørt fuldstændigt over på alle fronter og holder fast i de rigtige vestlige værdier.