USA: Land of the fucked up, home of the brain dead
#397 Fox News er som #398 nævner en propagandakanal for det republikanske parti. Men der er flere højrefløjskanaler derover, som er endnu mere ekstreme, så som OAN. Der findes ikke rigtigt noget lignende på venstrefløjen. Det tætteste man kommer er MSNBC, men ligesom Fox mfl. har de en meget corporate indgangsvinkel.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Det er desuden også den eneste måde en åbenlys klovn som Trump kan blive valgt - et massivt propagandanetværk som konstant normaliserer det vanvittige og vildleder folk i en masse.
Dette svar blev ændret 1 år siden af Deadlights.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
The Atlantic vil ikke finde sig i, at blive kaldt løgnere - bla. af den usympatiske stodder Hegseth.
Så nu frigiver de endnu flere detaljer om chatbeskederne.
Det er simpelthen ufatteligt, at sådan en flok psykopater, amatører og uduelige mennesker har så stor magt i verden.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#404 Det er meget muligt Trump eskalerer sine angreb på ytringsfriheden og den frie presse med The Atlantic. At forsvinde journalisten er jo bare en af mange metoder, han kan anvende. Så ja, det kan være en af grundene til, bladet valgte ikke at frigøre mere information i første omgang. Simpelthen selcensurering for at undgå regimet kommer efter dem.
Dette svar blev ændret 1 år siden af Deadlights.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Er btw i en Signal gruppe med nogle buddies og den blev hurtigt omdøbt til Houthi PC Small Group :-D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Jeg ved ikke lige hvor den passer ind, men det må være her.
Robert F Kennedy, USA's nye sundhedsminister, som er en kendt anti-vaxxer, har hyret en anden anti-vaxxer, David Geier, til at lave en undersøgelse om hvorvidt de rer en forbindelse mellem vacciner og autisme. Sjovt nok har der allerede været et HAV af undersøgelser der viser der ikke er nogen forbindelse. Af alle undersøgelser om det, har der været én undersøgelse, der viser der ER en forbindelse. Hvem har skrevet dne rapport? David Geier.
Jeg elsker bare det land.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Endnu et klasse eksempel på en Republikans politiker - eller skal vi ikke hellere kalde hende hvad hun er: En trailer-trash møgso:
https://www.berlingske.dk/internationalt/taylor-greene-angriber-journalist-skrid-tilbage-til-dit-eget-land
Jesus Christ mand...
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Så svinger den orange klovn den store toldhammer...
Er der nogen der kan forklare mig, hvordan det skal hjælpe den almindelige amerikaner?
Tror tumpen, at det er OS der betaler tolden og ikke hans egne borgere?
Jeg kan simpelthen ikke se logikken.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0