Det er en syg verden vi lever i :(
RIP Shinzo Abe
RIP Shinzo Abe
I /r/gunpolitics fryder de sig over drabet, da de føler det beviser begrænsninger af våben og kontrol ingen effekt har.
Det er ikke kun en klam og uhæderlig gerning. Det er jo som taget ud af fiktion: hjemmelavet våben til en offentlig henrettelse...
Ja. Det er sgu trist. Kender kun til abe-san iht. At han var den længst siddende præsident i Japan. Og at han gik ind for et selskab med USA/EU.
Han var vist lidt af en ultra-nationalist og noget af en holocaust benægter... Så ingen rips fra mig, må hans røv klø ud i evigheden.
#6 bemærk jeg siger “noget af”… Japan begik en række grusomheder under krigen, meget af det på niveau med tysklands forbrydelser … og noget af det de gjorde tager det lige en tand længere.. Abe tilhørte den fløj i Japansk politik der enten benægter eller forklejner hvad Det Japanske imperium havde gang i.
Derfor var han i mine øjne det samme som de holocaust benægtere vi er vant til i westen… Jeg pisser på hans grav og eftermæle
[postquote quote=44000]
Hvordan filan kan man benægte deres grusomheder... der er jo direkte videoer af deres kamikaze angreb!
Det er nu mere deres overgreb på civilbefolkningen… Prøv at google “Unit 731”, bare for en smagsprøve
Re: Unit 731, jo jo. Noget forfærdeligt shit, det kan ikke benægtes.. meeen på den anden side er sådan et center til flygtninge er jo Inger Støjbergs våde drøm ?
Vamp: du griner af det nu… men bare vent til du ser hendes parti program ?
Det er rigtigt at vi efterhånden har et par partier nu som går imod den politiske korrekthed og ikke gider beholde udlændige som ikke kan finde ud af det eller gider integrere sig i danmark.
Du virker bekymret, men når alt kommer til alt, så har vi jo de politikere som vi fortjener, fordi et stort antal dansker har stemt på dem. Disse politikere repræsentere blot folks holdninger.
Så din bekymring burde i stedet myndtes på en stor del af den danske befolkning.
Dette svar blev ændret 4 år siden af knekker.
#14 jeg har det sku helt fint med de politikere vi har nu, og dem som sidder med regeringsmagten.
For min skyld måtte det gerne fortsætte i samme stil de næsten 10 år.
Så dem har jeg det helt fint med, alt kan ikke være perfekt..
men man spilder ikke folks skattekroner på ligegyldige burkaforbud og komplet hjernedødt symbol politik mere.
Sku dejligt at have betjene tilbage i
Byen og lave reel politi arbejde, end at stå og spilde tid nede ved grænsen ?
Dette svar blev ændret 4 år siden af Canis_lupus.