RUSSERNE KOMMER!!
Selvfølgelig er der Russerne. De elsker at sprede FUD.
Så har de også en undskyldning for ikke at åbne gassen, men få det til at se ud som om det er andres og ikke deres skyld.
De er de eneste der har et motiv.
Sjov gag. Men synes alligevel det er foruroligende.
Hvis man spørger Mette F, så er det garanteret kun sket, fordi hun er kvinde.:(
Greenpeace vurderer, at der er forsvundet co2 svarende til otte måneders dansk udledning. Det er jo forrykt... ?
Nu hvor jeg tænker over det så lyder RUSHERS altså lidt russisk? ;)
Er vi på putins side?
Lige før jeg bare sælger alt, køber et hus i Thailand, sørger for det er 100% off grid og så laver min online business derfra... verden er fandme blevet tosset og vi betaler uhyre summer fordi nogle leger dukker med os.
#29 Havelågen har jeg styr på, jeg har faktisk planlagt det i flere år med Dubai og så arbejde remote dernede i 5 år, så har jeg stygt mange penge at trække mig på pension i en tidlig alder for.
Vi er bare moderne slaver i Vesten.
Se også Kina... folk har fået tvunget deres penge over på digital mønt, og nu har de indført udløbsdato på ens penge når de overføres = ingen kan få lov at spare op.
Og her kommer så hele forklaringen på hvad der skete ud for Bornholm, præsenteret af Fox News
https://www.youtube.com/watch?v=jLb0QeCQF_I
[postquote quote=47186]
Det er så bindegalt at det seriøst bliver beskrevet som nyheder og behandlet "seriøst".
Hvis man læser kommentarsporet æder folk det jo råt, det er skræmmende!
Kan ikke i min vildeste fantasi forstille mig en situation hvor USA ville gennemføre dette. Eneste som opnår bare en smule vil dette er Rusland, selvom det også er åndsvagt.
On a side note - det er fandme IDIOTISK at der lige ryger C02 svarende til over 30% af Danmarks samlede forbrug ud i atmosfæren. Hvem der end er ansvarlig burde henrettes på stedet for forbrydelser imod menneskeheden. Uanset hvem det måtte være.
Det her var hensigten, Russerne har tappet lige ned i det der Dark Brandon kompleks halvdelen af USA har. Jeg er overbevist om at Vladislav Surkov står bag, det er kunst på højt niveau
Lige nu er der vigtigere ting der sker… Coolio er død.
#35 Jeg tror næppe de kan stille meget op mod Dark Brandon. Hvis de ikke passer på laser-beamer han dem med katastrofehjælp, billigere Medicare og et liv uden massiv studiegæld.
Dette svar blev ændret 3 år siden af Deadlights.