Det kan man ifølge flere af mine bekendte og familiemedlemmer, så det håber jeg da at man kan, siden de selv anser sig sådan, uden at være medlem af partiet.
Da jeg første gang stemte til et FT valg og stemte på Venstre, der så jeg også mig selv som venstremand, men jeg var ikke medlem af partiet (har i øvrigt aldrig været medlem af et politisk parti). Det er i den optik det skal ses.
Jeg har ellers set mange på begge fløje, indland som udland, været hvad jeg anser for forført af politikere - Og her tænker jeg ikke Monica-måden. Men f.eks. de tosser der stormede Capitol Hill i USA. Det var ikke hvad jeg vil betegne selvstændigt tænkende individer, for så var de vendt om og gået hjem.
I så fald bør du læse denne regerings forståelsespapir som angiver en hel masse valgløfter, hvoraf ingen af dem er blevet opfyldt. Thorning lovede en hel del, men under den her regering er det da gået helt amok. Og valgkampen er bare cringe - Fra begge fløje.
Jeg ved ikke med dig, men 1.000 sygeplejesker er ret vild i min optik. I stedet har vi fået -918 under Mette. Så vi er ca. 2k short.. Heldigvis er de blevet klogere og nøjes med bare at tilbyde honninghjerter og lønforhøjelser til "nogen" offentlig ansatte. Yikes!
I meningsmålingerne ser det umiddelbart ud som om mange har skyllet den lærdom ud med badevandet..