Mit reelle problem er, at tilliden til politikerne (både de røde og de blå) efterhånden hænger i en meget tynd tråd i store dele af befolkningen. Hvis tilliden skal have en chance for at blive forbedret, så skal der nogle advokatundersøgelser til. Hvis resultatet af en uvildig undersøgelse er, at der ikke er noget at komme efter, så er jeg (og sikkert store dele af befolkningen) klar til at parkere den der. Det er useriøst, at de har mulighed for at fritage sig selv for ansvar, bare fordi de har flertal. Nøjagtig det samme ville gøre sig gældende, hvis situationen var omvendt, og det var blå blok, der skulle undersøges.
[quote quote=48719]Det vil klæde alle, at man respekterer valgresultatet.[/quote]
Jeg kan godt mene, at der er nogle ting, der er spøjse ved det hele og så stadig respektere valgresultatet. Jeg har ikke tænkt mig at starte en revolution.;) Det med de manglende undersøgelser har jeg dog ekstremt svært ved at respektere.
#304 Vi må jo se, om hun reelt set mener det med en bred regering over midten. Det hele kan også bare være et skuespil, så når hun danner en rød regering, så kan hun påstå, at hun prøvede.