Borgerforslag : Danmark skal fordømme israelske krigsforbrydelser i Gaza

08/11/2023 kl. 12:52 #81
[quote quote=60438]Dit løgn om at Palæstinenser demonstrerer med ISIS flag holder ingen steder,[/quote] Men Canis_lipus, din løgn om at det udelukkende var palestinesiske flag der blevet flaget, holder jo heller ikke nogen steder? shahadah shahadah

Dette svar blev ændret 2 år siden af knekker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/11/2023 kl. 12:52 #82
Cancer: Jihad oversat fra arabisk betyder 'Hellig krig'. Der står ikke noget i grundloven om at man ikke må råbe 'Hellig krig' til en demonstration. Jihad bruges også eksempelvis som et ganske normalt arabisk navn.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/11/2023 kl. 12:55 #83
Canis_lupus wrote: Dit løgn om at Palæstinenser demonstrerer med ISIS flag holder ingen steder, Men Canis_lipus, din løgn om at det udelukkende var palestinesiske flag der blevet flaget, holder jo heller ikke nogen steder? ----------------- Der kom erkendelsen :D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/11/2023 kl. 13:03 #84
[quote quote=60443]Der kom erkendelsen[/quote] Den ville du have set allerede oppe i indlæg #73 samt #78, vi befinder os nu i indlæg i #82, men fint at du erkender at du enten ikke kan læse, eller du bevist ikke læser det som bliver skrevet, da du har travlt med at snakke vrøvl. Du ved, lidt som når du løgnagtigt påstod at der udelukkende blev flaget med det palestinensiske flag? [quote quote=60391]Demonstranterne har altså det palæstinensiske flag i hånden og ikke IS. Tillade mig at Schoole dig[/quote] Du gør det altså meget svært at føre en samtale med dig, når vi her ser sort på hvidt at du har fingrene i ørene, mens din mund ævler løs.

Dette svar blev ændret 2 år siden af knekker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/11/2023 kl. 13:34 #85
Så holder I kraftedme begge to op. pr det omgående. Jeres forbandede mudderkastning mod hinanden bidrager ikke til debatten eller til noget som helst overhovedet på nogen måde. Ingen af jer forstår arabisk, og kan udtale jer om hvad der står hvor. Jeg redigerer jeres indlæg til smadder fra nu af, hvis I fortsætter. Period!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
08/11/2023 kl. 14:11 #86
Det giver simpelthen ingen værdi værdi med den tone i debatten. Pinligt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/11/2023 kl. 17:25 #87
#84 + #85 Amen. [quote quote=60441]Cancer: Jihad oversat fra arabisk betyder ‘Hellig krig’. Der står ikke noget i grundloven om at man ikke må råbe ‘Hellig krig’ til en demonstration. Jihad bruges også eksempelvis som et ganske normalt arabisk navn.[/quote] Synes du det er passende, at folk render og opfordre til krig? Det kan da godt være jeg bare er sart.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/11/2023 kl. 18:28 #88
Tja, du spørger om jeg synes det er passende, at folk med måske familie, søskende eller børn i Gaza, der måske aldrig ser dem igen fordi de er sprunget i 1000 stykker, Er rasende og råber død og ødelæggelse over Israel.. om den vrede er passende? Tja, jo det er det sku da. Det er vel ligeså forståeligt Hvis det var jøder der havde mistet familie, venner eller børn gjorde det samme. Og ja du er måske lidt sart :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/11/2023 kl. 18:31 #89
Men du er mere irriteret over det som palæstinenserne råber (død, ødelæggelse hellig krig whatever), mens Israel bogstavlig talt udfører død, og ødelæggelse over palæstinenserne, primært civil befolkningen heriblandt kvinder og børn. Og går målrettet efter ambulancer og hospitaler.. Det er måske mere upassende? Bare for at sætte det i perspektiv
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/11/2023 kl. 18:36 #90
#84 alright. Vi lukker den nu.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/11/2023 kl. 21:21 #91
Canis du begår igen den fejl, at du tror jeg holder med hold A eller B. Det har jeg sagt før, at det gør jeg ikke. Men fordi, at jeg kritiserer noget hold A gør, så tror du med det samme at jeg holder hold B. Jeg er bedøvende ligeglad med om det er A eller B der render rundt og råber om hellig krig og udryddelse af det andet hold. Jeg gider ikke se på det og det hører ikke til i et civiliseret land. Du begår også igen den fejl, at du sidestiller forståelse for den menneskelige reaktion med accept. Jeg kan godt forstå hvorfor de råber og skriger, men det er ikke ensbetydende med at jeg accepterer det. Som jeg også prøvede at forklare tidligere, så ville jeg også forstå hvorfor, at du ville tæve din søsters voldtægtmand, men det er ikke ensbetydende med at jeg accepterer det. Så for at gøre det helt klart: De er nogle idioter hele bundet. Hamaz er syge i hovedet og Netanyahu har tabt sutten. Der er ingen vindere i det her - andet end dem, der fryder sig over de andres død (og dem er der for mange af på begge sider). Til gengæld så er der en helvedes masse tabere fordi, at en flok religiøse idioter ikke kan enes om noget så åndsvagt som et stykke land.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/11/2023 kl. 08:35 #92
#90 - Hvis man bliver udsat for etnisk udrensning og fordrivelse, har man så ikke lov til at slå igen. Ikke at jeg på nogen måde billiger Hamas terror angreb på civile. Det Hamas som foriøvrigt er skabt, eller evolveret på bedste pokemon vis, af den Israelske stat for at undergrave PLO Anyways, har man ikke lov til at slå igen? At man er religiøs, enddog meget, gør vel ikke ens ret til modstand mindre legitim? - hvis nogen er ved aktivt at udrydde en, fordrive en, og gøre ens hjem ubeboeligt. Strategien har jo heletiden, siden Israel trak bosættelserne ud og indledte belejringen, været at Gaza skal være ubeboeligt. Jeg synes "De eR lIge GodE oM dET" er et dybt problematisk standpunkt når det ene (Hamas, og anden palæstinensisk frihedskamp) er en direkte konsekvens af af årtiers systemisk undertrykkelse, marginalisering og warehousing af den palæstinensiske civilbefolkning. Det er dybt problematisk allerede før man overhovedet begynder at tage proportioner med ind i ligningen, det bliver helt vanvittigt grotesk når proportionerne er medinddraget. Israelerne har myrdet 130+ gange så mange børn i Gaza som der blev myrdet af Hamas og venner dræbte under terrorangrebet 7. oktober. Så kommer argumentet - Hamas gemmer sig bag civilbefolkningen. Jeg mener har du set Gazas geografi, der er ikke nogle store åbne vidder man kan føre krig på. Hvad ville der desuden ske hvis Hamas linede sine krigere op i det åbne landskab? Ville Israelerne så komme og have en fair fight manno'o'manno? Nej vel. Men det kan vi også godt dvæle ved, for hvor er Hamas - de er nede i et bunker-tunnel netværk dybt under Gaza som 99% af de bomber Isral har hældt ud over Gaza ikke kan røre. Derfor!, klinger det noget hult når Israel hævder at 4 ugers uhæmmet tæppebombning, gik målrettet efter Hamas, for alle ved godt inderst inde - der er en løgn og formålet var, som det altid er, at afstraffe den palæstinensiske civilbefolkning. Det klinger desuden dobbelt så hult, når vi taler om det Israel som ikke opdagede angrebet 7. oktober før den dag det skete - ligepludselig skulle være istand til at præcisions og nålestik bombe specifikke highvalue mål inde i Gaza. Comeon forhelvede, du kan sgu da godt se det er trukket ud af røven, du er jo ikke idiot.. Det ville klæde folk især de toneangivende, i den liberale vestlige verden, der har travlt med at slå brødet op om at Hamas er en terrororganization også ville anderkende at Staten Israel er en terrororganization - for så kan vi begynde at have en debat om hvordan vi får terroren til at stoppe.

Dette svar blev ændret 2 år siden af Emilsa.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
09/11/2023 kl. 10:39 #93
#91 jeg forstår deres reaktion. Men efter min mening er det ikke ok at slå igen, hvis det går ud over civile. De eneste jeg holder med er de civile der bare prøver at have et liv. Alle de andre (fra begge sider) kan gå af helvede til.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/11/2023 kl. 11:42 #94
#92 - Jeg forstår ikke deres reaktion, for jeg forstår ikke hvordan man med god samvittighed kan fordrive et andet folk og kalde deres hjem for sit hjem og ikke forvente at der kommer den her slags vold, når man samtidig insisterer på at de skal leve i sm og store belejrede eller indhegnede enklaver uden fremtid.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
09/11/2023 kl. 15:08 #95
Jeg frygter at dagens mindebegivenheder om grusomhederne under krystalnatten vil udvikle sig til vold, ødelæggelser og drab i verden. Meget bekymrende udvikling: https://www.dr.dk/nyheder/udland/bekymring-over-stigende-antisemitisme-paa-tvaers-af-europa-det-giver-mindelser-om Det bliver spændende at se hvad den undersøgelse konkludere, nu politiet allerede har meldt ud, at de foretager deres vurderinger med baggrund i opslag på google: https://www.dr.dk/nyheder/politik/mette-frederiksen-vil-have-undersoegt-om-gaza-demoer-opfordrer-til-terror
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/11/2023 kl. 15:59 #96
#93 da jeg skrev "jeg forstår deres reaktion", så var det til din allerførste sætning. Mere så du ikke modsiger dig selv :) Men som sagt, det at jeg forstår reaktionen fra Hamas, betyder ikke at jeg synes at det er OK.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/11/2023 kl. 16:02 #97
#95 - Jeg læste det som du forstod Zionisternes reaktion
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/11/2023 kl. 16:07 #98
Jeg synes det er positivt, at Isreal mister international opbakning, især da de er blevet anklaget for apartheid af Amnesty International i årevis. Men antisemitisme er selvfølgelig ikke okay. Jøder skal have lov til at leve i fred, og det skal Palæstinensere også bare. All lives matter eller hvad det nu hedder.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/11/2023 kl. 16:13 #99
#97 - Problemet med antisemitisme er at Zionistiske interesseorganisationer i samarbejde med den Israelske stat i mange mange år har gjort alt hvad de kan for at sætte lighedstegn mellem antisemitisme på den ene side og så anti-zionisme og israel kritik på den anden. Så grænserne er blevet meget udflydende i den brede opfattelse. Anti-zionisme er selvfølgelig ikke antizionisme og der findes enormet mange jøder der er anti-zionismer. Antikrigsbevægelsen er i USA er eksempelvis i stor grad drevet frem af Anti-zionistiske jøder, både sekulære og religiøse.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/11/2023 kl. 16:29 #100
Når det kommer til Vestbredden, så er det her en ganske god dokumentar, den har nogle år på bagen og alting er blevet meget værre siden. https://www.youtube.com/watch?v=3psMGQE0iW4&t=929s
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.