Dette svar blev ændret 2 år siden af knekker.
Hvor meget må en familie koste samfundet?
[quote quote=61969]Hvem siger vi skal det?
Smid da taber Brian og hans MC klub ud af landet og send dem til Grøndland![/quote]
[postquote quote=61983]
[postquote quote=61984]
Det trakomiske er at de fleste her som er pro krimininelle immigranter, ved ikke hvad de skal svare tilbage hvad angår saglige argumenter,(fordi realiteten er at der ingen undskyldning findes, for at de skal blive i landet), så de tyer i stedet til sarkasme og forsøg på latterliggørelse.
Vores forfædre har brugt generationer på at betale og bygge op den velfærdssystem op som har gjort lille danmark til et smørhul i den store ret barske verden. Og den er vi godt igang med at smadre fordi folk som dem citeret oven over, synes det er synd for de kriminelle immigranter, dem skal vi tages os af på bekostning af at resten af samfundet bliver smadret.
Det er Sverige om igen. Politikker og journalister der dækker over kriminelle statestikker, som er overrepræsenteret af immigranter Det land er allerede smadret.
Det er først nu at det svenske folk er ved at vågne op til virkeligheden, hvilket vi ser med en ny anti immigrant regering.
Det er utrolig at man kan sidde i denne debat og være så naiv.
Det kunne være rart hvis folk skruede ned for Pernille Vermund retorikken. Det er ikke specielt kønt at se på
DR's største troll er ved at være oppe i omdrejninger igen. Man bliver helt nostalgisk!
Lad os forholde os til #0
Er det rimeligt at det skal koste samfundet så mange penge? Måske ikke, men det er nu en gang sådan velfærdssystemet er bygget op. Alle over én kam.
Burde man udvise sådanne familier? Hvorfor? Har de brudt loven, der udløser en udvisningsdom? Kan vi udvise dem til et land, hvor der er krig og ufred og hvor de bliver forfulgt, tortureret og på anden måde ødelagt?
Burde de fængsles i stedet (og er det reelt billigere?) Igen, har de brudt loven, nok til en fængselsdom?
Sende dem til en isoleret lille ø og så kæmpe selv? Battle Royale ftw
Hvad kan man alternativt gøre? Åh ja, den er svær, fordi vi som medlem af EU og FN har en række forpligtelser i forhold til kvote flygtninge og andre former for fordrevne mennesker. Skal vi melde os ud af EU og FN og passe os selv?
I min verden så jeg hellere man lige smed en mulliard efter fængselsvæsnet, så dem der er på tålt ophold, kan komme bag lås os slå
Dette svar blev ændret 2 år siden af Kenkari.
#20 jeg tror nærmere at det er mange folk der ikke kan genkende alle de skræmmebilleder der bliver lagt op. Jeg er f.eks. ikke på sociale medier, men jeg har heller aldrig været udsat for trusler eller truende adfærd fra immigranter. Så man kan jo stille spørgsmålstegn ved om det kun eksisterer i koncentreret grad på sociale medier og nyheder, i ghettoer, eller om det rent faktisk er et generelt udbredt problem i samfundet.
Det er klart at kriminelle skal fanges og straffes, og det skal der naturligvis ikke dækkes over (svenskerne er altså heller ikke for skarpe). Men at gøre enkelte familier til et udbredt samfundsproblem virker lidt søgt.
Dette svar blev ændret 2 år siden af -dut-.
"Hvis man regner alle omkostninger med, inklusive f. eks. udgifter til sikkerhedsvagter fra PET, koster kongehuset staten mellem 400 og 500 millioner om året."
- Faktalink
#20 Holland er også vågnet op.
Når Danmark engang vågner op og har et immigrant kritisk parti herhjemme som også vil andet end pensionister og skattelettelser (og ikke har pauseklovnen Paludan i frontbilledet) til de rigeste så kommer de også til at trække mandater.
Lidt ligesom DF gjorde i '15
Dette svar blev ændret 2 år siden af MasterSoren.
#29 DF er færdige. Det tog deres vælgere mange år at se sandheden og erkende den.
Her er mønsteret for de yderliggående højrefløjs partier som ikke kan bruges til noget seriøst.
De råber højest + de vinder en masse populistiske stemmer, ved at love en masse = de flygter fra ansvaret, da de reelt set godt ved symbolpolitik ikke kan bruges til noget konkret i den virkelige verden, uden for deres bobbel.
DF råbte højt, de stod som det største borgerlige parti, og hvad gjorde de? De flygtede fra ansvaret med det samme. Lmao.
Bretix partierne råbte højt, at forlade EU skulle være den største gevinst nogensinde for England..
Da virkeligheden ramte, flygtede de fra ansvaret. Og Englands økonomi i dag ligger i ruiner.
DF bliver aldrig så store igen, fordi vælgerne har set, at de intet har at byde på, og de tager ikke engang klima forandringerne seriøst, hverken DF eller NB.
Men jeg synes det er fedt at DF stadivæk er der fordi så kan de kanibalisere på Nyborgerliges vælgere ?
Og ja Pernille vermund, behøves jeg overhovedet at kommentere hende? Lol
Dette svar blev ændret 2 år siden af Canis_lupus.
Bare vent og se, give wilders drengen et par så skal du nok se hvordan hans parti går fra Nr.1 ned til spærre grænsen.
De er fantastiske de partier når de skal snakke muslimer, men problemet er bare alt andet når de ikke snakker muslimer.
Eksempelvis
* Finans politik
* Velfærds politik
* International politik
* Klima politik
* sikkerheds politik i EU og verden (nå nej de vil bare ud af Eu)
Så har de ikke den fjerneste idé på hvordan tingene hænger sammen.
Men hvis jeg må tale lidt direkte, hvad havde du regnet med? At nogle landsbytosser, skulle præsentere at køre et ansvarligt og sammenhængende Finans politik?
Hvis jeg husker rigtigt så Tror vermund faktisk ikke engang på de videnskabeligt dokumenterede klima forandringer.
Videnskabeligt dokumenteret!
#30 Som trold op af en æske.
Jep men det er nøjagtigt lige så naivt ikke at anerkende at EU ikke har/får massive immigrationsproblemer i fremtiden som det er at fornægte klimaforandringerne.
Eller tænker du bare det er drengestreger når de går amok og tænder ild i gaderne som det er set i Sverige og Frankrig? Og at det er systemet der har fejlet fordi vi ikke har pisset nok penge i fejlslået integration?
Statistikken taler sit helt klare sprog.
"Nu må Danmark kraaaafteddeme vågne op" lyder som den der lidt for rødmossede, lidt for højrøstede mand der er fuld nede på torvet kl. 10 om formiddagen.
RE: #30 Som trold op af en æske.
Du skriver som en tidligere bruger fra Ekstrabladets Nationen ?
Velkommen til rushers ??
[quote quote=62001]#20 jeg tror nærmere at det er mange folk der ikke kan genkende alle de skræmmebilleder der bliver lagt op. Jeg er f.eks. ikke på sociale medier, men jeg har heller aldrig været udsat for trusler eller truende adfærd fra immigranter. Så man kan jo stille spørgsmålstegn ved om det kun eksisterer i koncentreret grad på sociale medier og nyheder, i ghettoer, eller om det rent faktisk er et generelt udbredt problem i samfundet.[/quote]
Skal problemet stå foran dit dørtrin før du vil indse den kæmpemæssige problem der lure over horrisonten? Du skal ikke kigge længere end over til Sverige og Frankrig for at se hvor slemt det kommer til at stå til hvis vi i danmark ikke værner om vores grænser og velfærdssamfund.
Det er egentlig meget logisk, jeg forstår ikke at folk kan være så blinde på dette kæmpe mæssige problem europe pt er under.
#35 mind mig om at hive denne tråd frem igen næste gang der er valg i Holland ?
#37 Det er egentlig meget logisk, jeg forstår ikke at folk kan være så blinde på
? det var præcis sådan jeg havde det med DF, men som vi har set de sidste 2 valg, der er håb og folk lærer af deres fejl. Det er en meget positiv ting.
Knekker: er Mastersoren en af dine venner, eller er du begyndt at bruge flere aliaser?