Yderst. højrefløjens idioti koster UK. 100 Mia. GBP hvert år

31/01/2024 kl. 08:18 #21
#19 Emilsa er da 1, og han er ikke engang højrefløj men længere ud på venstrefløjen. Han har nosserne i det mindste til at stå frem :) det må man respektere. Meeeeen jeg tænker da der må være en del på højrefløjen, som er stille nu fordi de godt kan se at det er stupidt, og økonomisk fuldstændig galskab at forslå at skulle have Danmark ud af EU, for selv at kunne bestemme og afvise en håndfuld indvandrere mere ved grænsen.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
31/01/2024 kl. 11:14 #22
#20; Ærligt. Jeg havde også holdt min kæft, hvis alternativet var at høre på dit ævl og kævl
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
31/01/2024 kl. 12:09 #23
DF er (heldigvis IMHO) ikke rigtigt relevant mere - delvist erstattet af et ligeså uinteressant Støjberg-parti. Ifht dit indlæg #0, så tror jeg ikke det kommer som den store overraskelse. Det var jo "STAY"-lejrens budskab tilbage i 2015-2016 at det vil have ekstraordinære økonomiske at melde sig ud af markedsfællesskabet. Der er ingen tvivl om at det både har kostet i kroner og ører men ikke mindst også hægtet UK af på fremtidig vækstpotentiale hvilket har endnu flere konsekvenser over tid end de beløb du nævner - det er jo eksponentielt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.