Joe Biden trækker sig
https://www.dr.dk/nyheder/udland/joe-biden-traekker-sig-som-praesidentkandidat-0
BREAKING NEWS : Joe Biden trækker sig
Hvis så bare Trumpeten ville gøre det samme.
Der var på tide.
Så er der lidt håb for, at Demokraterne kan slå Trump.
Men fuck de har travlt med at køre en ny kandidat i stilling.
[quote quote=67972]Hvis så bare Trumpeten ville gøre det samme.[/quote]
Selvom han var lidt længe om at indse det, så har han dog lidt selvindsigt - noget den orange klovn ikke ejer.
Sgu vildt nok, men helt sikkert den rigtige beslutning. Han opfordrer til at de vælger Kamala Harris som kandidat, men alt kan vel sådan set ske nu. Men ja, det skal gå lidt stærkt...
Fin beslutning, nu skal demokraterne bare vinde valget...
Tror godt nok stadig, at det bliver svært at slå Trump (forstå det hvem der kan), men jeg krydser alt, jeg ejer og har. Hvis Trump taber (igen) til november, må republikanerne da efterhånden indse, at de skal skille sig af med den orangutang.
Uden tvivl. Men når tårerne så er grædt, må de også komme til en grad af konsensus om, at det ikke dur at have ham ved roret.
Trump har ikke engang manerer til at skrive pæne ord om en afgående præsident, han er sørgeligt menneske, men det kunne man jo også se da han tabte valget.
God start, nu skal de bare enten virkelig sætte skub i Harris, eller finde en bedre (jeg havde håbet på at de allerede havde gjort det sidste).
[postquote quote=67984]
Ja, Trumps reaktion er totalt vanvittig. På linje med alt andet med ham.
Tjaa vi kan jo kun håbe, nu er kolera væk, så mangler vi bare at blive af med pest . . .
Jeg har lige genhørt afsnittet. Jeg tror det er fordi at de gik ud fra at Trump vinder. Det er 42 minutter inde i afsnittet med Trump vs. Biden. Jeg har misforstået det.
Tror Kamala nok er den næstsvageste demokratiske kandidat efter Biden, men jeg vil tro hun er betydeligt favoriseret mod Trump selv hvis man ignorerer al politik, blot fordi hun ikke lyder som en ævlende galning. Fordelen med Kamala er at demokraterne kan benytte samme pulje af kampagnemidler som Biden, og de derfor ikke skal lave krumpspring for at flytte pengene.
[quote quote=67986]Ja, Trumps reaktion er totalt vanvittig. På linje med alt andet med ham.[/quote]
Hver morgen når jeg åbner avisen, så krydser jeg fingre for, at svinet er kradset af.
Jeg har absolut ingen kvaler ved, at ønske at det usympatiske, egoistiske møgsvin kradser af - jo før jo bedre.
#18 Tror godt vi kan regne med, at det bliver Harris. Der er næppe nogen Demokrater der ønsker at se en opslidende intern kamp om kandidaturet.