Præsidentvalg USA, 2024
Hvis man har set bare lidt af den er det vildt at nogen kan støtte den orange klump ... Gal han blev kørt rundt af Harris.
Hvis det er så let at lede ham rundt retorisk, så tør jeg slet ikke at tænke hvordan han ville være i en samtale med Putin eller Xi fx.
Man kan jo frygte, at det bliver Trump, men jeg har svært ved at acceptere, at der potentielt er så mange retarderede amerikanere. Så jeg går med Harris.
Hun understregede at trump bare give op og overlade Ukraine til russerne, hvis han blev president igen.
Harris: "Putin would besitting in Kyiv" if Trump were president.
"Putin is a dictator who would eat you for lunch" :) :) Det var så godt sagt!
Jeg har kun set småklip, hvor hun var skarp og han havde intet at byde ind med.
Kan den ses i fuld længde et sted?
ps. God afstemning!
Har kun set lidt klip men Harris' ansigtsudtryk, når Trumpe står og lukker lort ud er guld ?
The Daily Show om debatten:
https://www.youtube.com/watch?v=KtHn59wqdBc
#9 At de ligger nogenlunde lige er bare ... forbløffende. Så selvom Harris gør det godt, skal man nok ikke glæde sig for tidligt. Demokraterne er gået fra sikkert nederlag til 50/50. Det er bedre end hvor de stod for to måneder siden, men der er bestemt ingen grund til at knappe champagnen op endnu.
Dette svar blev ændret 1 år siden af Paybacktime.
Man kan jo spørge sig selv, hvordan var det fra 2016 til 2020? Jeg mindes lave renter, fred i verden, fremgang overalt... hvorfor har Harris nu travlt med at sige hun vil ændre de sidste 3 års hærgen hvis hun bliver valgt? De kan jo for den da gøre noget ved det nu.
#15 Man kan også spørge sig selv om der hele verden over var kraftigt stigende inflation efter COVID (det var der). Og hvis den amerikanske præsidents indflydelse - som du antyder - virkelig favner hele verden og globale begivenheder derfor er hans ansvar, må COVID globalt set så også være Trumps ansvar. Tre millioner døde... av.
Og hvis den siddende amerikanske præsident virkelig havde en indvirkning på Putins beslutning om invasion, hvorfor så ikke gøre det under en præsident, som paradoksalt nok var meget mere positivt indstillet over for Putin?
Golden:
https://youtu.be/PBa-eLIj55o?si=DOXenHFdet-5w8N8
Hold kæft jeg glæder mig til det fjols forsvinder fra verden.