Husker du...
... dengang man skulle bruge 5-6 cd'er for at installere baldurs gate 1 + sword coast, for at lave en karakter og så at stoppe med spillet umiddelbart efter man mødte khalid og jaheira. ah den ungdom.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#19, Yes, dengang man kørte IPX/SPX netværk hvor man skulle huske at sætte noget med 801.2 eller sådan noget før lortet virkede. Og ja, man fik ofte stød. Jeg kan huske at jeg nærmest ikke turde røre ved dem, for jeg fandt aldrig helt ud af præcist hvor jeg plejede at røre dem når jeg fik stød.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#19 Unge nutildags ved ikke hvor nemt de har det. Det var noget andet dengang vi var unge, og sugede film fra tilfældige steder. Jeg har f.eks. kun set Daredevil (filmen) med kinesisk tale og thailandske undertekster. Og jeg mangler stadig den sidst 1/4 af Max Payne...
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
...dengang Windows 3.11 lå på 20 3.5” disketter, og den altid fejlede install på diskette 20 p.ga forkert lyddriver...
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=8268]
Det var jo heller ikke sundt før Corona. Mundbind bør være obligatorisk i Netto til evig tid.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
..når man skulle have fremkaldt billeder. Så skulle man aflevere dem i Fona eller lign, vente en uge, for så at kunne se, at man havde glemt at zoome..
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=8369]
Du har lige vundet en point der. Deni Jordan var og er et fantastisk menneske
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#32, Nu afslører jeg så min uvidenhed: Jeg havde ikke hørt navnet før du nævnte det nu her. Efter lidt Googling kan jeg se at han ER Duksedrengen. Dansk stuntmand der har været med i ret mange af de helt gamle klassikere. :D Jeg var 8-9 år da serien landede og jeg var vildt forgabt i det. Jeg kan ikke engang huske hvad den handlede om, bare at den var pissesej!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=8380]
https://www.dr.dk/bonanza/serie/137/duksedrengen
you're welcome
Tilbage i '90 tror jeg det var gik jeg til stunt (Ja, det var en ting) og Deni Jordan var vores træner. Det var satme sjovt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#36,Ja man sparede ligesom lidt på det dengang. Når man tog på ferie, så vidste man at man havde 36 billeder at gøre med, så det var med at sørge for at man mente det når man klikkede. :D Jeg har ikke selv børn, men jeg bruger mit mobilcam til ALT ellers. Jeg er dog ikke social media type, så det er rent til privat brug.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0