Kommune og regionvalg 2025

06/11/2025 kl. 17:50 #1
Ja. Det er jo lige om lidt. Små 14 dage ude. Her er en kandidattest https://www.dr.dk/nyheder/politik/kommunalvalg/kandidattest Lad mig høre hvad I ender på og hvad I stemmer. I bestemmer selv om I vil bekende kulør :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
06/11/2025 kl. 17:52 #2
Jeg vil sige. Jeg blev MEGET overrasket over mit resultat. Jeg er i København og jeg fik følgende: 79% enighed med Rikke Carlsson fra DKP - Kommunisterne 75% enighed med Claus Truxen fra Hampepartiet 74% enighed med Jakob Hougaard fra Socialdemokratiet. Jeg er usikker på hvor på skalaen Hampepartiet ligger, men jeg stemmer Enhedslisten. Ikke personligt, da jeg ikke kan lide Line Barfod, men jeg overvejer en anden kandidat. Jeg har læst alle kandidaternes svar mod mine, og der er et par stykker jeg læner mod.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
06/11/2025 kl. 17:57 #3
Jeg er åbenbart mest enig med S i Aarhus. Helt modsat til folketingsvalg.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.