Alt det børne snitteri er noget svineri, og dermed al pervers religion, der påberåber sig ejendom over mennesker.
Omskæring af børn
Jeg er skuffet over en person som kalder sig Razorblade ikke er lidt vildere når det angår snitteri.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.
Efter at det lykkedes mig at fjerne blommen på på venstre tommel med en sløv urtekniv, er Jeg blevet lidt mere forsigtig. :-)
Lige lidt input her fra min side
Som ikke-troende blodjoede er jeg satme 100% ligegyldig med hvad der er vaner.kultur og religion. det er helt noget man har for sig selv og hvis man paa den maade smider det paa andre folk or boern i et omfang som har permanent paavirkning er det altsaa ikke OK I min bog.
Naar personen naar 18 kan han/hun selv vaelger om hvad der skal ske med ders kroppe i religions oejemed men indtil da skal der staerkt beskyttelse imod fysiskovergrab af baade stort som smaat.
Jeg er udmærket klar over, at lande som USA
Hvis der er noget USA goer saa burde det i sig selv naesten var et argument paa hvorfor man IKKE boer goere det.
@68
"Jeg mener blandt andet også at der ikke bør være noget fag i folkeskolen der hedder “Kristendom” eller andet overtro. "
jeg er ikke enig her.
Der burde vare religions laere so folk forstar hvordan tingene var. de burde dog undervises ligesom historia at der er en forstaaelse for emnet men ikke en deltagelse i religion.
og tag gerne lidt af hvert kristendom. noridkske gude. islam. graeske guder. japanske guder. en hutigt gennemgnga af hvor mange forskellige religioner og mytologier der er ville vaere en god idet.
#84 -
Der burde vare religions laere so folk forstar hvordan tingene var. de burde dog undervises ligesom historia at der er en forstaaelse for emnet men ikke en deltagelse i religion.Ikke hvordan tingene var, hvordan tingene er... Folks religion har stadig en enorm påvirkning på samfund og samfundsudvikling, og vil sandsynligvis fortsætte med det i al forudigelig fremtid. Derfor er religionsundervisning og lære vigtig. Det bær være i forlængelse af den almene samfundsundervining. Jeg mener ikke religionsundervisning bør fokusere på døde religioner fra oldtiden - men hvad folk her og nu tror på og hvorfor. Vi har historieundervisning til det andet. Skal der eksempelvis undervises i Nordisk Gudetro, skal det være med afæt i det tendenser der er nu og her, og ikke hvordan mn gjorde i vikingetiden. Samspillet mellem animismens genkomst (herunder den nordiske animisme) i den vestlige verden og klimabevægelsen er eksempelvis noget mere relevant en hvorfor nogen for 2000 år siden mente at Tollundmanden skulle smides i en mose. - Hvordan kan du overhovedet fungere i USA i den familie du er i, jeg synes du har ladet vide at de er ret konservative of fringe'ish
Hej ALLE: Hvis KLIT = GLANS. Hvorfor må man så ikke fjerne "lidt hud i overskud" på det det ene, men godt på det andet?
Og hvis jeg husker korrekt:
Så kan man i DK få hjælp til begge dele - hvis til besvær: Værende KÆMPE forhud og/eller KÆMPE kønslæber.