Udvikling af Rushers.dk

26/03/2023 kl. 15:51 #21
[quote quote=53958]Det her med online forums er jo næsten dødt, så vi skal prøve og se om vi kan finden en eller anden måde, hvor vi kan “lokke” folk fra de sociale medier og over til os.[/quote] Jeg har personligt intet behov for at lokke folk fra SoMe herover - i hvert fald ikke hvis de tager den Toxic stemning med der er på SoMe. Bevares vi har da også vores meningsudvekslinger her, men det er på ingen måde som på SoMe :-) Personligt har jeg ikke brug for 400 nye brugere - hellere mere aktivitet fra de eksisterende. Hvis vi skal lokke nye til, så skal det i min verden være folk der "passer ind" Så 400 Toxic 17 årige er nok ikke lige min målgruppe :-) (Dermed ikke sagt at alle 17 årige er toxic eller folk på vores alder ikke kan være det.)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
26/03/2023 kl. 15:56 #22
#20: JEg er med på hvad du mener. Vi skal ikke have influencers forbi, medmindre de allerede er her? :) Men, der er en massiv gruppe som KUN bruger sociale medier, hvor det for 20 år siden var fora'er der var the shit. Det er lidt en anden verden i dag.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
26/03/2023 kl. 19:16 #23
Samme som #1 og så mere fart på hjemmesiden. Den er så mega langsom. Men det er vist ikke noget der bare lige kan laves om. Ellers nice side.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
26/03/2023 kl. 19:23 #24
Vi kan jo vende den om... Hvorfor ønskes der flere brugere af sitet? Hvis man vil markedsføre sig andre steder, hvad er det så de nye besøgende skal bidrage med? Her er jo ingen økonomi?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
GL & HF
26/03/2023 kl. 19:45 #25
#22 Ja, tak. Har bare ikke lige til at kode det forfra... Og WP er bare ikke hurtig npr man bruger bbpress forum :-( #23 Ønsket er ikke som sådan flere brugere. Det er lige så meget lidt mere aktivitet fra de eksisterende. Så det vi spørger til er om der er noget vi kan gøre for at højne den :-) Jeg lavede Rushers for de gamle DR folk og det er stadig den primær mission. Jeg gider personligt ikke have 1000 nye brugere hvis det betyder de gamle forsvinder. :-)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
26/03/2023 kl. 20:00 #26
[postquote quote=53978] Som Cancerman er inde på. Vi vil gerne forsøge om vi kan få den brugergruppe vi har, til at være mere aktive. Det kunne da være meget sjovt med brugere udefra, men det er ikke hovedmålet. Pointen er. Hvad kan vi her på Rushers lave, som gør at den nuværende brugergruppe er mere aktive?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
27/03/2023 kl. 12:02 #27
Forumdelen er til tider lidt stille og der er risiko for at miste folk pga. for lav aktivitet. Jeg ser derfor ikke nogen problemer i en (rolig men stadig) vækst på brugersiden hvor formålet er at indfange "ligesindede brugere" og ikke at opstarte en økonomisk model for indtjening eller bare fange x antal random brugere fra SoMe eller andre steder, som evt. vil ødelægge den "stemning/ånd" vi har på rushers.dk nu.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/03/2023 kl. 13:01 #28
#26 Præcist. Og bare lige for at gøre det helt klart: Det har intet med økonomi at gøre. Vi har ingen intentioner overhovedet om, at skulle lave penge på Rushers. :-)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/03/2023 kl. 13:29 #29
Kunne det være en ide med diverse online-arrangementer? Det kunne f.eks. bare være, at I arrangerer, at vi spiller et spil på et givent tidspunkt. Det kunne selvfølgelig også være IRL-arrangementer, men jeg mindes bare, at de gik lidt i vasken på DailyRush. Dertil er vi nok for asociale ;) Jeg er i øvrigt helt enig i, at vi ikke nødvendigvis behøver flere brugere udefra, for i bund og grund er vi vel interesserede i at beholde stemningen fra DailyRush, og det vil nye brugere - som ikke kendte til DailyRush - jo sandsynligvis ikke kunne bidrage til. Men arrangementer som ovennævnte vil nok kunne højne fællesskabsfølelsen herinde, og dermed måske også forumaktiviteten.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/03/2023 kl. 18:27 #30
[quote quote=54023]Kunne det være en ide med diverse online-arrangementer? Det kunne f.eks. bare være, at I arrangerer, at vi spiller et spil på et givent tidspunkt[/quote] Det mener jeg er prøvet og fejlede. Der var også Månedens Spil som var populært et par måneder, men som faldt til jorden igen
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2023 kl. 05:57 #31
Det bedste ved DR vil altid være det gakkede forum. Nok også det, det vil blive husket for, udover Phonetic. Jeg synes på ingen måder det er det samme her, og der er perioder hvor der ingenting sker. Jeg foreslår en ugens gak el noget. F.ex. hvilke sjove/underlige vaner du har, men det kunne også være hvilke spøjse achievements du har fået i et spil, eller et sjovt youtube klip du har set osv. Når disse typer tråde kommer, er der altid stor deltagelse og en mulighed for at finde dagens grin. Altså hvor teamet har udvalgt et emne.

Dette svar blev ændret 3 år siden af maestro.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2023 kl. 06:53 #32
En af de ting der satte gang i aktiviteten mest på det gamle site ud over forummet var indholdet... CONTENT boys. Problemet er at det kræver enormt meget tid og energi at lave kvalitets indhold, en klassisk lokkedue er jo spil anmeldelser da det er et "gaming site". Men den sådan generelle fornemmelse er(og jeg siger det med alt respekt for folks tid) at der ikke er nogen af dem/jer som står for sitet der har tid til selv at skabe eller sikre at andre producere indhold af den type, og det er jo en ærlig sag, men når forummet står helt alene med en reduceret brugerbase og der kommer 1 nyhed der er værd at tale om hver 3. uge så tror det er naturligt at aktiviteten er lidt lav, der er intet der lokker mig til at logge ind og tjekke hvad der er sket, jeg kan være væk i 4-5 dage og det er stadig de samme ting som sidst jeg loggede der præger forsiden. Aktivitet og content kræver tid og energi, så hvis ikke man har mod på det så tror jeg det bliver utrolig svært at "gro" sitet eller gro aktiviteten på de eksisterende brugere, man får som regel det ud af det man selv ligger i det, og det gælder i øvrigt os alle sammen, jo flere der laver tråde jo mere aktivitet, jo flere der producere indhold til siden jo mere debat og aktivitet, er det en fælles opgave eller en "redaktion" der skal stå for det? Start med at udstik en retning, og så arbejde den vej. Ps. Langsomheden på sitet er klart også en af de større dræbere for mig personligt, det tager simpelthen evigheder hver gang man klikker noget til det loader.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2023 kl. 08:56 #33
Sæt en rocket arena 3 server op som folk kan hoppe ind på. Back to the basics ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2023 kl. 12:23 #34
#30: Vi vil jo gerne inddrage brugerne, så hvis du mener der mangler noget, så sæt det i gang. Det SKAL ikke komme fra Admins hver gang. #31: Jeg er med på at content er vigtigt. Men, hvad skal det være? Hvad kan vi tilbyde herinde, som brugerne ikke får andre steder?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2023 kl. 12:29 #35
#33 At jeg starter tråde op vil jeg hurtigt gå træt i, specielt når jeg ikke er en del af teamet. I har selv startet et tråd med forslag, forslag givet, men bliver mødt med "gør det selv". Ja jeg kan ikke sige at jeg ikke vidste at den ville komme, men håbede man ville tage et forslag som det, det er. Jeg har ikke tiden eller pligten til at vedligholde en tråd. Ingen der vel har, så tanken var at løfte den sammen.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2023 kl. 13:03 #36
#33 Det der i første omgang dragede mig personligt(kan jo kun tale for mig selv) ved det gl. DR var spilanmeldelserne og HW anmeldelserne i første omgang, synes det var super nice vinkler fra rigtige mennesker med et karakter system som var forholdsvis rimelig og der var altid stor debat om den karakter var korrekt eller ej, lige meget hvad så satte det tanker i gang og startede spændende diskussioner med udgangspunkt i de mange skarpe holdninger og vinkler til tidsrelevante spil/film/HW. Bare det at det var ægte almindelige mennesker(forholdsvis) som ikke var præget af andre firmaer eller reklamesponsor eller lign. men bare gutter og gutinder med deres egne uforbeholdte personlige holdninger til ting, det var det man fik hos DR som man ikke fik andre steder, og så selvfølgelig med en god og fair moderation så det heller ikke stak for meget af.

Dette svar blev ændret 3 år siden af NoFaith.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2023 kl. 13:31 #37
#34: Jeg er med på hvad du mnener. I en fuldstændig optimal verden ville alle i TRC dedikere sig 100% til Rsuhers. Men, vi har også et liv, og vi vil gerne forsøge at finde ud af hvordan vi kan inddrage brugerne, så det erikke er Admins der skal starte noget hver gang. Du som bruger må godt sætte noget i sving og vedligeholde, hvis du vil. Og det er denne her vilje vi gerne vil prikke til. #35: Jeg hører dig. Men, det skal jo komme fra nogle. Og det er jer brugere det skal komme fra. Vi kan sagtens lave et team, men det skal jo bestå af jer brugere, ikke admins.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2023 kl. 13:53 #38
#36 Og det tror jeg i korte træk er hele humlen af det, vi vil alle sammen brugere som admins gerne der var mere indhold men jeg tror du rammer plet når du siger "det er jer brugere det skal komme fra", det er nok samtidig derfor der ikke sker så meget mere end der gør. :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2023 kl. 13:55 #39
#37: Og det var her vi så kom med. "Hvad kan vi gøre, for at I brugere bliver mere aktive?" Og når jeg så siger "vi", så mener jeg ikke kun admins. Men, hvad kan vi alle, både admins og brugere, gøre sammen, for at der sker noget mere.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2023 kl. 17:17 #40
#34: Jeg vil godt lige knytte en kommentar mere til hvad du siger. Jeg har tænkt over det siden sidst. Du har faktisk ret. Meget af det skam komme fra admin team. Jeg er med på hvad du mener. Jeg trækker min forrige kommentar til mig.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.