Ja ud med dem. De passer ikke størrelsesmæssigt ind i teksten
Afstemning: Drop Squareheads emojis
Hårdt at se folk gerne vil smide en DailyRush antikvitet for porten på den måde. :((
Skal vi sætte en deadline for afstemning?
Er det i aften Søndag d. 17. kl 23:59?
Jeg har stemt for at skrotte dem - også selvom jeg oprettede min profil i det hedengangne år 2000. Jeg har altid syntes, at de var for 'fjollede' og at de var dårlige til at gengive ens 'emotions', høhø. De er for svære at skelne fra hinanden, og især den helt almindelige smilende smiley ser jo ud som om, at den er ved at falde om af grin.
Uha, det er spændende - nærmest som en svingstat i USA.
Valgstedet lukker om 22 min. Nogen der lige skal nå og have deres stemme hørt?
Det er skandaløst, hvis vi helt fjerner et klenodie som squareheads...
#27 Vi fjerner det under ingen omstændigheder helt.
Men jeg tænker et godt kompromis er, at folk selv kan vælge om deres smiley skal være et squarehead, ved at sætte en ekstra ) på.
Dvs : - )) stadig bliver en :-))
Og : - ) bliver en :-)
??♂️
Jeg kan selvfølgelig også bare lave en Musk og gøre som det passer mig ?
Dette svar blev ændret 1 år siden af Cancerman.
#28 Squareheads kan tilkøbes for $10 om måneden. <3
Dette svar blev ændret 1 år siden af VampiricEye.
[postquote quote=71480]
Elegant løsning, men ville det ikke være bedre, hvis 'kolon-bindestreg-parentes' bare forblev som sådan, og så kan man selv sætte en ? eller ? ind, hvis man skulle ønske det.
Dette svar blev ændret 1 år siden af Stormtrooper.
[quote quote=71490]Elegant løsning, men ville det ikke være bedre, hvis ‘kolon-bindestreg-parentes’ bare forblev som sådan, og så kan man selv sætte en ? eller ? ind, hvis man skulle ønske det.[/quote]
Det er også en mulighed - så slukker vi bare for WPs rendering af : - ) Det kan vi også godt.
Jeg er græsk-katolsk på det punkt. :-)
Jeg ville blot ønske at squareheads var noget større.
Jeg kan meget dårligt se dem ud oven den normale 'smily'.
Jeg er vild med den nye retning, tråden har taget.:D