Forsøg på hackerangreb

18/03/2025 kl. 11:15 #21
#19 Åbenbart. Der er mere eller mindre konstante forsøg på at brute force folks passwords eller registrere nye brugere. Inden jeg satte Cloudflare på register siden, var der flere hundrede signup forsøg i timen.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/03/2025 kl. 11:44 #22
Musk er jo rigtig vred nu, efter Cancerman nægtede at sælge rushers.dk til ham. Han ved jo, det er den vigtigste social platform, og har ca. lige så mange brugere som X (hvis man fratrækker bots og nazister). Så nu sidder hans unge hackere, pumpede på ketamin mens de udfører cyberangreb mod os.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/03/2025 kl. 13:26 #23
#21 😂😂😂
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/03/2025 kl. 14:56 #24
"Jeg sætter noget geolocation block på, så man bliver afvist ved døren, hvis ikke man er fra DK – så håber jeg ikke, at for mange af jer sidder i udlandet. " virker ikke :D "Kan være det er Svenbent der desperat forsøger at komme på ? " Det ville ikke have varet foeste gang jeg havde glemt et password. men jeg bruger heldigvis password manager nu :D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
- Sven Bent
20/03/2025 kl. 15:13 #25
[quote quote=74669]“Jeg sætter noget geolocation block på, så man bliver afvist ved døren, hvis ikke man er fra DK – så håber jeg ikke, at for mange af jer sidder i udlandet. ” virker ikke 😀 “Kan være det er Svenbent der desperat forsøger at komme på ? ” Det ville ikke have varet foeste gang jeg havde glemt et password. men jeg bruger heldigvis password manager nu 😀[/quote] Dude... Det er 2 måneder siden. Den geoblock er slukket for længst - bla. for din skyld :-D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.