#19 Åbenbart.
Der er mere eller mindre konstante forsøg på at brute force folks passwords eller registrere nye brugere.
Inden jeg satte Cloudflare på register siden, var der flere hundrede signup forsøg i timen.
Forsøg på hackerangreb
Musk er jo rigtig vred nu, efter Cancerman nægtede at sælge rushers.dk til ham. Han ved jo, det er den vigtigste social platform, og har ca. lige så mange brugere som X (hvis man fratrækker bots og nazister). Så nu sidder hans unge hackere, pumpede på ketamin mens de udfører cyberangreb mod os.
"Jeg sætter noget geolocation block på, så man bliver afvist ved døren, hvis ikke man er fra DK – så håber jeg ikke, at for mange af jer sidder i udlandet. "
virker ikke :D
"Kan være det er Svenbent der desperat forsøger at komme på ? "
Det ville ikke have varet foeste gang jeg havde glemt et password. men jeg bruger heldigvis password manager nu :D
[quote quote=74669]“Jeg sætter noget geolocation block på, så man bliver afvist ved døren, hvis ikke man er fra DK – så håber jeg ikke, at for mange af jer sidder i udlandet. ”
virker ikke 😀
“Kan være det er Svenbent der desperat forsøger at komme på ? ”
Det ville ikke have varet foeste gang jeg havde glemt et password. men jeg bruger heldigvis password manager nu 😀[/quote]
Dude... Det er 2 måneder siden. Den geoblock er slukket for længst - bla. for din skyld :-D