Som overskriften siger, bliver jeg konstant logget ud. Er det bare fordi, der bliver lavet ændringer på siden hele tiden? Eller er det noget andet?
Bliver konstant logget af
Har du husket at sætte hak i den lille boks der siger du skal forblive logget ind?
Og har du glemt at fjerne hakket i den lille boks hvor der står “Log mig af konstant?”
Måske et cookie problem i din browser? Sker det på mere end én enhed? Virker fint for mig her.
IOS kan finde på at deaktivere cookies når der kommer en versionsopdatering. Hvis du bruger Safari-browseren kan du finde Safari under Indstillinger og se om Bloker Cookies er aktiveret. Det kan være forklaringen.
Dette svar blev ændret 5 år siden af Deadlights.
Jeg har endnu ikke oplevet at blive logget af. Hverken på mobilen, bærbar, arbejdsstation i Chrome eller Edge.
Andre med problemet? Specielt på iOS enheder?
Jeg kører med den allernyeste iOS 14.4.1 opdatering på min iPhone 11 Pro uden problemer.
Jeg skulle også logge på igen på samtlige enheder, de sidste par dage.
Login udløber på et eller andet tidspunkt, men ved ikke hvor længe det holder.
Det er ikke noget vi har pillet ved, så ved ikke lige hvor jeg skal begynde og lede. Lyder mest som et iOS problem?
[postquote quote=11049]
Du har måske fat i noget der. Jeg havde ikke hentet den seneste. Det har jeg nu, og jeg er stadigvæk logget ind. Måske har det virker. Tak for tippet :)
[postquote quote=11125]
Chrome kan være noget bras en gang i mellem. Prøv evt en anden browser. På Android kan jeg anbefale browseren Brave, som har indbygget addblock fætter. Den virker ganske glimrende for mig.
Den cookie der holder login sessionen udløber efter 14 dage.