Elden Ring får topkarakterer

25/02/2022 kl. 09:13 #21
[quote quote=37695]Sådan er ER ikke, så vidt jeg ved.[/quote] Nej, ER er sådan her: ER
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
25/02/2022 kl. 10:07 #22
De fejl der beskrives på pc blev vidst fixet i en hurtig day 1 patch der kom sådan 4-5 timer efter spillets launch så vidt jeg ved burde det være løst i dag.(tager forbehold for det måske ikke er alle fejl der er rettet her) Men nu så jeg del timer af det i går som var min oprindelige plan, jeg kommer nok til at gå med min "gut-feeling" og springe over da jeg stadig kan se det er klassisk souls i grunddejen og det ved jeg bare ikke passer til min tålmodighed, men det ser bedre ud end nogen af de gamle. Får næsten helt lyst til at købe det bare for at støtte projektet, meeeeen det ville næsten også være dumt hvis ikke jeg skal spille det.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
25/02/2022 kl. 13:37 #23
Hsr ihvertfald købt... især da man kunne få 18% rabat... ja dak.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
The multiplication of our kind borders on the obscene; the duty to love them, on the preposterous.
25/02/2022 kl. 14:37 #24
Jeg købte elden ring til 399 aldrig har jeg da set et nyt ps5 spil så billigt. HAPS! :D har spillet i ~2ish timer nu. Det' glimragende. Meget dark souls-agtigt (sjovt nok) men en masse nyt og spændende tilføjet. der er ændret en smule i controls (hvordan man looter fx. er flyttet til trekant/Y. ) men so far, glimrende spil. jeg har lagt hårdt ud med den laveste level class med intet gear :D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
26/02/2022 kl. 21:04 #25
User scores på Metacritic er lidt middelmådige. Især PC-udgaven får hug. Man kan dog mistænke PC-spillerne for at 0-bombe konsoludgaven i vrede, så jeg ved ikke hvor meget man kan stole på de scores. Måske stiger de hvis man giver dem lidt mere tid. Folk i denne tråd lyder da til at være tilfredse.

Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/02/2022 kl. 08:37 #26
#24 der er altid lidt review bombing, hvis der er tekniske issues. Der er også et issue som nogen få har nævnt med at de slet ikke kan åbne spillet op. det ville jeg dog ikke mene kan bruges som et spil-review, da de jo ikke kan teste spillet.. :P jeg har spillet ~20ish timer nu og jeg er stadig super tilfreds. Verdenen er jo gigantisk. føler mig som en myre der render rundt i bilka det skal lige siges at jeg selv har haft lidt problemer (Spiller på PS5) spillet fjernede sig selv imens konsollen var i rest mode imellem fredag og lørdag. Skulle geninstallere det hele, inkl patchen. og den anede ikke at spillet var i maskinen. Om det så er konsollen eller spillet, ved jeg ikke. (som sagt, den var i rest mode, så... ) der er masser af pop-in (især græs) når man render afsted på sin "hest" men som udgangspunkt fokuserer jeg ikke på det. jeg synes ikke det er super distraherende. Udover et enkelt sted hvor jeg troede jeg var ved en ørken eller strand. men så... efter 5 sek. "poof" græs all over :D lidt mærkeligt. combat er noget anderledes end dark souls dog. De har givet fjenderne et usynligt "stance"-meter(lidt ala posture i sekiro?), som man så kan bryde for at få adgang til et critical hit. og så har de masser af weapon arts som ofte også kan bryde postures. Der er masser at gi sig i kast med ifht combat og nå ja DER ER FLAILS FLAILS FOR HELEVEDE! FLAILS!!

Dette svar blev ændret 4 år siden af Nioxic.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
02/03/2022 kl. 07:16 #27
Så er jeg også hoppet på vognen. Har dog ikke fået spillet det så meget endnu, men det jeg har prøvet virker fedt. Har aldrig spillet Dark Souls osv, så alt er nyt for mig. Spiller i med Controller eller Mus+Tastatur?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
02/03/2022 kl. 11:10 #28
Jeg er totalt hooked. Har ventet i 600 dage på det, og det opfylder alle mine tanker indtil videre. Er totalt slugt i World designet som overrasker konstant. Der er ikke ét eneste sted på kortet som ikke har været både interessant eller belønneligt at udforske. Har 50 timer inde i spillet nu, og har klaret flere bosser. Spawn systemet hvor man starter tæt på bossen igen fungerer rigtig godt, og jeg har klaret flere bosser solo som jeg slet ikke kunne sådan rigtigt i de ældre souls spil. Men det føles stadig ikke nemt, vil jeg bare lige understrege. Ingen tekniske udfordringer indtil videre. Købte dog også en ny PC dagen før spillet udkom med vilde specs kun for at spille det, og det er det eneste der er installeret udover Steam.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
02/03/2022 kl. 12:08 #29
Kig I på DBA, hvis I leder efter en fysisk kopi. Der er et par stykker til salg. "Det var ikke lige mig", har jeg læst i en af salgstrådene... :-)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
02/03/2022 kl. 12:34 #30
#28 Jeg er en idiot og har købt det selvom jeg havde konkluderet 1400 gange jeg ikke ville kunne have tålmodighed til det, har endda prøvet det og klarede mig overraskende ok i lang tid, men så kom jeg til den der boss når man lige kommer ind i slottet til at starte med, og efter 150 deaths over 3 dage har jeg uninstalled in rage mode, men om ikke andet så har jeg da støttet projektet. Der er så mange flere quallity of life improvements over de andre souls spil, men det er altså bare et souls spil i sidste ende, og den sværhedsgrad man udsættes for i de boss kampe kan jeg aldrig forstå nogen synes er underholdene eller specielt morsomt. Ak og ve jeg lære det aldrig. #26 100% Controller og det siger jeg som PC MASTER RACE, jeg har prøvet at spille det med begge og vil gå så langt som til at sige at det er næsten uspilbart med mus + tastatur, men det er ikke mus og tasturets skyld, det er 100% spillet der bare ikke har taget de mindste hensyn til pc folket da de designet det, så det SKAL spilles med controller. :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
02/03/2022 kl. 13:26 #31
#29 Sværhedsgraden gør jo det er DET mere tilfredsstillende at fjenden kapitullere og man kan komme videre!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
02/03/2022 kl. 13:40 #32
#30 Ja men du har så evig ret, men hvad så med alle os der er så ringe vi ikke kan overkomme bossen? Jeg har seriøst prøvet mange gange, og jeg er ikke undergeared eller noget jeg giver fornuftig med skade på ham men jeg kan bare ikke gennemskue hans patterns og bliver ramt af ham HELE tiden. Det er virkelig nået til et punkt hvor jeg bare hellere vil bruge min tid på noget andet, synes virkelig ikke tilfredshedsfølelsen opvejer den oplevelse det er at komme dertil, jeg er pinlig klar over det må være mig der bare ikke er god nok, men føler heller ikke jeg bliver bedre, jeg kan få ham ned i ca. 1/4 hp tilbage, tilgengæld kan jeg få ham derned næsten hver gang. :)

Dette svar blev ændret 4 år siden af NoFaith.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
02/03/2022 kl. 14:25 #33
#31 Jeg har ikke spillet det endnu. I de gamle Souls games kunne man påkalde sig en makker til at nakke en boss eller sweepe et område for creeps. Har du prøvet at få hjælp? (Hvis man man det) Det gør det nogle gange meget mere sjovt at nakke en umulig boss med en makker. Enten en online eller en NPC.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
02/03/2022 kl. 14:45 #34
#32 Tror jeg godt man kan faktisk, jeg synes bare det er lidt fesent og så mister man da totalt den "feeling of accomplishment". Kan ikke forstå de ikke laver en easy mode til os noobs, så kan folk selv vælge om de vil tage skammens vej, det vil jo ikke påvirke eller ødelægge noget for de hardcore fans, jeg også sikker på jeg nok skal nakke ham før eller siden, det er bare virkelig svært for mange af os gamle røvhuller uden evner at finde TIDEN til det hvis jeg skal bruge 1 uge hver gang jeg møder en over middel svær modstander haha.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
02/03/2022 kl. 15:46 #35
[postquote quote=37952] Har ikke selv spillet det, men fulgt mange snakke i talkshows o.l. og der snakker de meget om det at mange bosser er rigtig svære, men at man så bare skal udforske andre områder, og så vende tilbage nogle timer efter. Er der rigtig mange der gør, og en af spillet design filosofier ifht at få det til at mixe den del af souls med open world.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
03/03/2022 kl. 07:24 #36
Så fandt jeg endelig opskriften, på baggrund af alle de mange flinke råd gik jeg hjem i går og researchede lidt, jeg kan nu sige efter lidt google og en total genstart i spillet at lykken for mig ligger i ranged classes. Har fundet noget dragonfire build der ser ret OP ud, men også en der mener man kan lave et ret fornuftigt archer build så det afprøver jeg lige først, indtil videre vil jeg sige jeg tror virkelig det kan gå hen og blive til en ting for mit vedkommende, så nu giver jeg det lige et skud mere, hvis evnerne ikke er til close quarters combat så må vi prøve ranged. :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
03/03/2022 kl. 09:20 #37
#35 If at first you dont succeed, try ranged Det kunne godt blive en ny R Meme :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
03/03/2022 kl. 10:44 #38
#36 Ja der er bare lige den finte at de store bosser skal have 600.000 pile for at dø og man kan max have 2 x 99 arrows ad gangen monteret. Men det bliver bedre når man får opgraderet sine bows. :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
03/03/2022 kl. 11:56 #39
#33 Så du mister “feeling of accomplishment”, hvis du får hjælp, men ikke hvis du kører på noob mode? Hvordan hænger det lige sammen?:)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
03/03/2022 kl. 13:07 #40
Ellers så prøv et sorcery build. Det er også primært ranged, men med rigtig meget andet guf end bare at fire pile af.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.