[postquote quote=5009]
Indtil videre er vi et stort kollektiv ?
DR Valheim server?
Det er ret nemt at få ting deri, så at "stjæle" hinandens ting, tror jeg ikke umiddelbart der bliver noget af. Men som #20 siger, så kører vi det kollektivt lige pt :) Og har du noget du virkelig gerne vil hænge fast i, så har man et ret stort inventory, så no problem.
Har nogen dungeons vi skal tage i aften - Du joiner bare hvis du har lyst.
Hvis du har problemer med at finde serveren ingame så følg denne vejledning (baseret på Steam på engelsk):
- Gå ind i Steam.
- Vælg: View -> Servers
- Gå til fanen: Favorites
- Tryk: Add a server
- Angiv adressen: beta.archlinux.dk:2457
- Tryk: Add this address to favorites
Dette svar blev ændret 5 år siden af julemand101.
Fedt. Kigger ind forbi i morgen aften.
Hvis man gerne lige vil have nogen gode hurtige tips vil jeg bl.a. anbefale denne: https://youtu.be/pDxaE2M57tw
Men der er mange andre gode guider oppe allerede ?
Hvor satan er rusherkollektivet henne? Det er mega mørkt på den server. :D
se
https://www.youtube.com/watch?v=Vm4afjS__oo
Kastede lige penge efter spillet og troede jeg skulle ind på serveren, men den er nede :(
Det var lige præcis den jeg fulgte :) NU SKER DER NOGET!
incompatible version får jeg efter at have lagt PW ind...
Udmærket. Serveren skal sikkert opdateres. Ser på det så snart der lige er et par ledige minutter her fra arbejdet. :)
super, jeg afventer med spænding :)
Ok, kan se der er kommet flere opdateringer i løbet af aftenen (har nu sat Discord gruppen op således den altid sender notifikationer til mig...) hvor flere af dem også påvirker hvordan serveren lige køres:

Ok, serveren er nu opdateret (tillod også lige at opdatere resten af systemet nu hvor jeg kunne tillade mig at have den lukket helt ned). Prøv at se om spillet nu virker. :)
er der en speciel discord for serveren eller er det på DR discorden?
Det er bare dailyrush discord'en og så inde i #spil kanalen. Kan være hvis spillet bliver stort nok at vi skal ansøge om vores egen kanal derinde. :D
Hvordan er spillet i forhold til Rust? Hvis det overhovedet kan sammenlignes?
[postquote quote=5577]
Jeg har forespurgt om det er muligt at få en Valheim kanal på discord.