Får ikke spillet meget for tiden, men når jeg gør, så har jeg stadig ikke nosset mig sammen til at gennemføre DOOM Eternal The ancient gods.
Ud over det så bliver det til et slag CS, Apex, Borderlands 3 og lidt VR engang i mellem.
Hvad helvede spiller du?!
p... Nej jeg mener War Thunder, Mount and Blade II Bannerlord, 7 days to die og divs VR spil
Spiller lidt RDR2 til og fra som det eneste PT
Jeg er en gang med min første gennemspilning af Doom (2016), synes det er OK, kunne godt savne lidt variation :)
[postquote quote=5012]
Auv det var den gang de kunne lave gode manager spil :D
Er lige blevet introduceret til Satisfactory af en kollega, det går det meste spil tid med lige nu.
Jeg er lige kommet igennem God of War (2018) til PS4. Spiller det på min PS5. Det er sindssygt fedt, helt klart et af de fedeste spil jeg har haft gang i længe. Det var ret sløvt i starten, men efter man fik ordentligt gang i det og verdenen åbnede sig mere op, så blev det fedt.
Er kommet igennem alle de gamle God of War spil minus Ascension og har platin i flere af dem, så kender serien godt og var meget spændt på spillet, fordi jeg vidste det ville være så markant anderledes end de gamle.
Jeg tumler stadigt rundt i spillet og klarer nogle af de ting jeg mangler. Ved ikke om jeg også ender med at 100%'e det, men indtil videre er jeg stadigt godt underholdt. :-D
Jeg er sådan lidt i limbo land lige pt., da det spil jeg bruger mest tid på overall, er via en Android emulator (Marvel Strike Force)
Jeg har følgende installeret, men ikke noget jeg sådan aktivt har gang i;
Assassins Creed Valhalla
World of Warcraft (både Classic og Retail)
Star Wars - The old republic
Battlefield V
Heroes of the Storm
Yakuza - Like a Dragon
Gordian Quest
Baldurs Gate 3
Rage 2
Civ 6
The Outer Worlds
#26 @tormdk BG3 kan du vel med god samvittighed lade ligge et stykke tid endnu. Det kommer vist tidligst ud af Early Access i slutningen af året.
Jeg har tilbragt nogen timer i The Outer Worlds og blev skuffet. Det behøves du heller ikke have travlt med...
Dette svar blev ændret 5 år siden af Deadmeat.
Death Stranding. Spøjst spil - sjovt og underligt. Jeg ved ikke om jeg kommer igennem det - men det trækker alligevel lidt for at finde ud af hvordan historien udvikler sig. Så måske.
Er ON/OFF med Star Wars Jedi: Fallen Order - Det er rigtig fedt, også selvom jeg ikke normalt er til "Dark Souls" agtig combat. Men hele eventyrdelen er fedt. Og ja, så er det jo Star Wars.
Ud over det har jeg fået gennemført store dele af Mass Effect: Andromeda. Fik det aldrig spillet i sin tid så det skulle have et forsøg. Må sige jeg er meget positiv over spillet :-D
Phasmophobia med nogle venner. Jeg elsker det spil! Det der med at skulle outsmarte en AI, det er lige mig. Jeg glæder mig til at se hvor spillet ender når det er færdigt. Men allerede nu er det meget spilbart og megasjovt. Også i single player.
Grim Dawn, er det som bliver spillet mest pt.
Hvis du ikke kender det, kan jeg da godt forklare lidt.
det er et action RPG med tonsvis af forskelligt loot, builds osv. der er nok at gå igang med (næsten for meget) men det er i det mindste nemmere at gå til, end fx. Path of Exile.
og så Demon's souls på PS5, men jeg må være ærlig at sige jeg er ikke så stor fan af det, som jeg er af Dark souls og bloodborne.
Men for nogle uger siden har jeg også fået spillet Detroit become human.. Det kan også anbefales hvis man da kan holde det ud. der er ikke super meget "gameplay". det handler mest om at træffe valg, både i form af handlinger og i form af samtaler. Men rimelig meget replayability - dog synes jeg nogle af tingene er lidt nederen, og dem ville jeg gerne springe over - men det kan man ikke. :P hvilket er lidt nederen, når det er noget man har klaret.
Jeg har også kigget på "Last Epoch" (endnu et action RPG) som er i early access. men jeg venter lidt endnu.
Jeg har stadig en kæmpe bunke spil på bl.a. steam jeg ikke har fået gennemført..
jeg har fået gennemført cyberpunk, 1 gang - men til de andre gange det skal gennemføres, venter jeg lige til lidt flere opdateringer (eller en bedre pc.. det kører med ~30-40 fps på min ellers glimrende pc)
Space Hulk: Tactics. Et spil der er meget tæt på at være fuldstændig genialt, men på en eller anden måde er det lykkedes at gøre det middelmådigt ved at blande en masse vrøvl sammen til en værre suppedas.
Kom igennem Doom 2016, super fedt spil og tog derefter hul på Eternal. Hold kæft en omgang lort, de har totalt ødelagt alt hvad der var godt ved forrige spil.
Jeg har lige gravet factorio frem igen og måtte konstatere, at det spil jeg havde lagt 70 timer i, ikke længere virker, fordi der er opdateret for meget over de sidste 3 år der er gået siden jeg spillede sidst...
Men et fedt spil at genopdage, det tiltaler virkelige min indre ordenssans og logistiker :)