Into the Breach !!!

18/08/2022 kl. 07:04 #21
Archimedes pilot jeg har brugt mest er sku for effektivt at kunne flytte sig efter angreb. Mafan os altid god, bare man ikke lige glemmer det med 1hp :D Camila Vera Immun til web smoke er altid godt. Prospero flying. Morgan Lejeune boost efter kill siger sig selv :D Adam er os ret go siden man kan nærmest bevæge sig på hele map efter reset samt shield. Gana kunne os være god men siden Preemptive Strike ikke virker på sidste map er det ret ligegyldigt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/08/2022 kl. 11:29 #22
Jeg satte Camila Vera i swap mech’en, og pludselig gik det meget bedre med flaming behemoths :D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
One Donut to rule them all, one Donut to find them. One Donut to bring them all, and in the darkness bind them
18/08/2022 kl. 17:17 #23
#21 jamen hun er også virkelig god.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/08/2022 kl. 14:36 #24
Er der nogen, der har tips til at spille på Hard? Jeg synes jeg tromlede med fx Rusting Hulks, men så snart jeg skruede sværhedsgraden op fik jeg godt nok klø.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
One Donut to rule them all, one Donut to find them. One Donut to bring them all, and in the darkness bind them
22/08/2022 kl. 15:58 #25
#23 Vær kreativ :D. Spiller hard og 2 islands som er nemmere i sidste bane end 3 4, forsøg at overveje hvad der er bedst for at kontrollere banen som at tage skade på en bygning for så at ha 1 mindre fjende næste tur kan være det værd og sørg for at klare challenges for at få ekstra bonus efter sidste island bane. Hold os øje med rækkefølgen fjenden angriber i hvis du bruger dem til at skyde hinanden kan det hjælpe til ikke at tage grid dmg.

Dette svar blev ændret 3 år siden af wiazabi.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.