Wired's anmeldelse af Hogwarts Legacy (1/10)

22/02/2023 kl. 14:29 #41
#38 Jeg kunne forestille mig nogen kunne finde på det for at konkurrere i kvindesport. Tror dog ikke nogen kunne finde på det i forhold til dametoiletter, da de normalt ikke kræver nogen ID for benyttelse.

Dette svar blev ændret 3 år siden af Deadlights.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
22/02/2023 kl. 16:12 #42
[postquote quote=52777] Og HUN har jo ret ..derfor jeg os' er en TERF! Og dét på trods af en smule bitterhed i forhold til et par ex-baby mamas(biologiske ♀'er, så vidt jeg ved/husker?)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
22/02/2023 kl. 19:21 #43
Ud fra hvad JKR skriver i det som der linkes til i #35, så finder jeg det urimeligt at forvride og tolke hendes udsagn så det angiveligt skulle fremstå "fjendsk". For mig at se er det blot resultatet af et ekkokammer, hvor sund fornuft, kildekritik og dømmekræft bliver smidt ud af vinduet, i et forsøg på at nå til enighed og have en "fælles fjende". Personer som vedkommende der laver sådan en nonsens anmeldelse, er i min bog på samme niveau som Rasmus Paludan som opfører sig tåbeligt for at understrege sin pointe. Det er meget muligt at der er et budskab med en eller anden substans, men formidlingen får dig bare til at fremstå useriøs og frastødende. Det kunne jo også være en mulighed at acceptere at ikke alle er enig i præmissen omkring, at køn er noget man kan skifte imellem, uanset hvor meget man end måtte ønske dette.

Dette svar blev ændret 3 år siden af zyDocx.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
http://konsolting.blogspot.com/
22/02/2023 kl. 22:13 #44
#42 Såeh..militante: Trannier? EDIT: Queers. LGTBQ-Å'er - samt andre minoriteter med en(+) agenda?

Dette svar blev ændret 3 år siden af StultusX2.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
23/02/2023 kl. 10:21 #45
-dut-: Halleluja!!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/02/2023 kl. 13:00 #46
#44 amen? :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.