Har også masser af de helt billige Steam spil som man har fået kastet i nakken i diverse bundles. Men jeg har også en del af de mere prominente, som jeg bare ikke kunne komme ordentlig i gang med:
- Batman: Arkham City (jeg voldspillede Batman: Arkham Asylum og elskede det, men 2'eren siger mig bare ikke noget)
- Subnautica (Alle virker til at elske det, men jeg kan bare ikke komme ordentlig i gang med det, har prøvet flere gange)
- Pillars of Eternity II: Deadfire (Jeg voldspillede 1'eren og elskede det, men 2'eren siger mig bare ikke noget)
- The Cave (Det skulle være godt, men det fangede mig ikke)
- Crusader Kings II (Elsker konceptet, men det er for kompliceret og for lidt visuelt til at jeg forstår det)
- Dead Cells (Købte det, spillede det, mistede interessen)
- Death Stranding (Jeg har planer om at spille det, men gik i stå da CP2077 udkom og har ikke rørt det siden)
- Giana Sisters: Twisted Dreams (Købte det for nostalgien, men det siger mig ikke noget. Til gengæld spiller jeg stadig originalen ret ofte)
- Planet Coaster (Jeg synes det er kedeligt)
- Prison Architect (Den grafiske floating-character stil er bare slet ikke mig. Alt for simplificeret stil som ødelægger spillet for mig)
- Serious Sam 3: BFE (Det er bare slet ikke det samme som 1'eren og part 2)
- Undertale (Det blev rost til skyerne. Jeg fandt historien ret god, men de konstante random encounters gjorde at jeg droppede det)
Så de fleste af mine spil er spil jeg har haft startet og sådan set betalt en del penge for. Men derefter har jeg droppet dem af forskellige årsager. Nogle har jeg refundet. Andre har jeg tænkt at jeg ville vende tilbage til, men har aldrig fået det gjort... :S
Spil som i har købt, men aldrig spillet
Cyberpunk 2077, Warhammer: Total War 2, Total War, Shogun 2, Monster Hunter World, Control, Uncharted 4, Dead Cells, Pillars of Eternity, Tyranny og alt for mange andre.
De står dog stadig på min liste :)
Godt spørgsmål, vildt det ikke har været fremme før, men listen er lang, så må post en anden dag med det.
Monster Hunter World :S Det var faktisk Phonetics begejstring for spillet i sin tid, der fik mig til at anskaffe det. Desværre fangede det mig aldrig, så kom ikke rigtigt i gang.
Watch Dogs (x360) - Sikke en omgang dampende fæses. Hurtigt videre.
Skyrim
Har en del, men ikke fordi jeg ikke vil, ender bare ofte med at købe spil på tilbud.
Grand Theft auto v tror Jeg faktisk er det eneste, og det kostede vist gratis, når Jeg tænker over det, køber næsten aldrig spil mere, er mest til online hygge.
Jeg har aaaalt for mange spil, som jeg ikke har gennemført. Falder som regel i fælden, når der er diverse sales på PS Store, Nintendo e-shop etc. The fomo is real. Når det er digital forsvinder overblikket lidt, synes jeg :)
Der er kun få som jeg ikke har spillet.
Men spil som jeg kun har spillet 1-2 timer... er der rigtig mange af.
God of War.
Jeg spillede introen igennem og tænkte wtf noget lort. Han er jo en skrigeballon uden lige?!