Så er der styr på teknikken, og det er tid til at stemme. Da vi skal finde et spil, som så mange som muligt vil spille, så er det muligt at stemme på så mange spil, man har lyst til. Så hvis du er interesseret i 10 af de 15 muligheder, så smider du bare 10 stemmer.:)
Der er nogle enkelte forslag, der ikke er taget med, da de simpelthen er for dyre. Jeg beklager, at jeg ikke fik rammerne med i #0 i forslags-tråden. Det husker jeg næste gang.:)
Hvis du vil se review-/user-scores + evt. trailers og forventet spilletid, så kan i slå spillene op på henholdsvis Metacritic og HowLongToBeat.
Hvad skal vi spille i november? Stem nu!
Jeg har personligt stemt på 12 af mulighederne, og jeg er selvfølgelig med i november, selv hvis en af de resterende 3 bliver valgt.:)
Det er naturligvis tilladt at bruge kommentarfeltet til at overbevise folk om, at de skal stemme på et bestemt spil. Og selv efter man har stemt, så kan man slette sine stemmer og stemme igen, så det er muligt at rykke ved folks valg, hvis man er overbevisende nok. Prioriteten er bare, at vi finder et spil, som så mange som muligt gider være med til at spille.:)
Så har jeg smidt 3 stemmer. ?
Stæmt!
[postquote quote=27566]
Æmponerende fårmuleret!
Det ender da med at blive en gyser. Pt. 2 spil, der står helt lige i spidsen. 3 spil der følger lige efter en enkelt stemme bagud og yderligere 3, der er 2 stemmer bagud. Det bliver tæt.:)
@Chrism, du må igang med at tale folk væk fra Obra Dinn.:D
Obra Dinn? NIKS/ALDRIG! Så hedder det sgu: Cruise for a Corpse. Herfra! ..det endda i farver!
Mumle..(2021+ Sort/hvid-tosser/hipstere)
er det "vi" eller "mig" ?
anyways jeg kender ingen af de spil
Hvornår slutter afstemningen?
Krydser stadig for Outer wild. Go go go folkens.
#17 Med mindre der er et tilbud på vinderen, vi skal nå at udnytte, så kan afstemningen vel i princippet køre helt til d. 1/11, hvor jeg skal have smidt nyheden op om månedens spil.
Men hvis det stadig er så tæt her i midten af næste uge, så sætter jeg nok en deadline lidt før, så vi kan få en afgørelse.:) Det overrasker mig, at så mange spil ligger så tæt.
Jeg er sgu spændt på hvor vi ender. Day of the Tentacle er på Game Pass, mens Monkey Island 2 kan fås for sølle 70 kr på MS Store. Outer Wilds er en anelse dyrere, men til 179 på PS Store er det dog overkommeligt.
Så vidt jeg kan se, er Deus Ex dog udelukkende en PC-oplevelse.