Jeg er kommet igang med 1'eren i dag, og jeg har spillet det lidt on/off hele dagen. Min save siger, at jeg har klaret 25%.
Det er vel fint nok, men jeg er ikke dybt imponeret indtil videre. Dog er jeg stadig committed til at gennemføre det og også spille 2'eren. Så det får en seriøs chance.:)
#39 Spillet ville være en del dårligere uden H.:)
Månedens Spil: Monkey Island 2: LeChuck's Revenge
#40 Jeg tror simpelthen folks forventninger til spil er ændret. Ingen ville i 90erne have forventet at kunne gennemføre MI1 eller 2 på et par dage - tværtimod, hvis man kunne det, så ville det have skuffet folk.
Man kunne have dage eller uger hvor man ikke kom videre og det var bare sådan det var dengang :-)
#41 Jeg er egentlig ligeglad med, om jeg kan gennemføre det på et par dage. Mit problem er, at det er lidt for meget gåen frem og tilbage. Det er genren, I know. Lige pt. er jeg heller ikke synderligt interesseret i diverse små puzzles, så jeg spiller det mest for at opleve historien og humoren. Og lad os bare sige, at jeg håber, at niveauet bliver hævet.
Jeg fik lige klaret det sidste af part 1, så nu siger mit save 36%. Det virker umiddelbart overskueligt at gennemføre både 1'eren og 2'eren inden måneden er omme.:)
65%. Hvis alt går vel, så gennemfører jeg vel 1'eren i løbet af weekenden.:)
#47 Til ære for dig, så vil jeg snakke ekstra meget om 1'eren resten af måneden. Også efter jeg er færdig med det. Så håber jeg, at du er tilfreds.;)
Der er flere, der er startet med 1'eren, hvilket vel er meget naturligt. Og efter som det er samme serie, så er det vist fint at snakke om her også.:)
Så gliver jeg også færdig med Curse of Monkey Island. nu er det vist til til en pause, nok mest pga den horrible styring der var en MI4
Med lidt forsinkelse er jeg nu blevet færdig med MI1. Så lige pt. er jeg ved at installere månedens spil.:D Jeg har en klar forventning om, at jeg også sagtens kan nå at gennemføre det, inden måneden er omme.
Umiddelbart er UI'en bedre i 2'eren. Men de hints, man får ved at trykke H, er dårligere. Oh well.
Jeg har fået spillet lidt i dag, og jeg er 26% inde i månedens spil. Jeg skal nok nå igennem, inden måneden er omme, så jeg også kan nå at kigge ind i spoiler-tråden.:D
Hvad med jer andre, har I efterhånden gennemført det?
Jeg synes folk har været vældigt sløve.
Jeg er færdig med 1, 2 og 3. De var gode hygge spil :)
74%. Hvis alt går vel, så kommer jeg igennem i morgen eller fredag.:)