Vi er halvvejs igennem november, og det er derfor blevet tid til stille og roligt at se lidt fremad. Vi skal jo have fundet ud af, hvad vi skal spille til december.:) Skal det monstro være et julespil?
Fyld tråden med forslag, og så kommer afstemningen op om en uges tid.:)
Spilforslag for december
Jeg kunne nok nemt komme med de første 10 forslag, men jeg begrænser mig selv til 3 indtil videre:
- Cthulhu Saves Christmas (hvis vi skal have gang i lidt julestemning)
- Tomb Raider (2013)
- Hotline Miami
Ultimate chickenhoarse til en gang party gaming som ikke kræver at man skal mødes flere gange for at spille.
Golf it - skide sjovt golf spil hvor man kan være tarvelig over for de andre :-)
Jeg syne i skal gå full circle og starte en ny by i Minecraft inde på Crafters.dk ligesom i 2010 :D
[postquote quote=29824]
Endelig med på hvad?? :D
Banner Saga, Little Nightmares og Undertale må være mine bud for december. Jeg ejer samtlige titler, men har nok kun rørt dem i 30 minutter hver, så de er oplagte for mig at foreslå.
Der kommer et nyt gratis map til ARK d. 14/12. Det skal prygles SÅ hårdt.
Twelve Minutes - Der er metertyk stemning.
Far Cry 3 - Blood Dragon
Mafia II
Jeg giver Outer Wilds en chance igen, men jeg har nogle andre forslag, som jeg godt vil spille:
Griftlands -roguelite deckbuilding.
ENDER LILIES: Quietus of the Knights -metroidvania/hollow knight spillestil.
Risk of Rain 2 -roguelike 3rd-person shooter.
Darkest Dungeon II Early Access :)
Morkredd ser også interessant ud.
https://www.youtube.com/watch?v=Ce2GFR2fcjQ&ab_channel=Xbox
Dammit, jeg har gjort det igen... Nu har jeg ikke gennemgået jeres forslag, men her kommer der lige en reminder om, at vi prøver at holde os til titler med en pris på max 150-200kr.
Med det sagt, så har jeg lige et enkelt forslag mere: Doki Doki Literature Club Plus!.
Forresten, hvordan kommer det til at være med antal stemmer; bare så mange vi vil(lige som sidste gang), 5 stemmer eller måske halvt så mange stemmer, som der ender med at være spilkandidater? Eller noget helt fjerde.
Jeg er med på Horror
https://en.wikipedia.org/wiki/Blair_Witch_(video_game)
Den er måske for dyr lige pt.?
Fik den selv gratis på EPIC - måske derfor jeg ikke rigtig gider komme i gang? :-/
Der er så også de 3 HELT gamle, men dem er der vel ikke nogen der har? (2 af dem på skive, her)
Dette svar blev ændret 4 år siden af StultusX2.
Uh, jeg kan faktisk godt være solgt på horror i december! Tror lige jeg reserverer en stemme eller to til den genre.