Det ligger for tæt i toppen, så nu kommer der lige en ny afstemning med de førende kandidater. Der er tale om 5 spil, og denne gang er der 2 stemmer per person.:)
Afstemningen løber til mandag kl. 22. Hvis det står lige til den tid, så bliver det afgjort ved lodtrækning.
Stem, stem, STEM!!:D
STEM IGEN! For december
Tidlig føring til Outer Wilds, som også var tæt på at blive valgt som november måneds spil.:)
[quote quote=30951]november måneds spil.[/quote]
Wow, vi får travlt...
[postquote quote=30966]
Ha, de sad faktisk på snuden! Jeg skal forbi optikeren...
Så er der 38 timer til at få stemt ELLER til at ændre sin stemme. Det hele er meget tæt!
Under 24 timer tilbage! Det ser ud til, at Outer Wilds løber med sejren, men der skal ikke meget til for at ændre det.:)
Jeg er tyvstartet på Halo Infinite multi :-D
TAG JER SAMMEN! Hvorfor skal det være det eneste spil, jeg IKKE har i gemmerne/glemt?
(fnys)
Må hellere få de sidste 2 trofæer i Hades. Ser ud til den står på outer wild snart:)
#9 Jeg havde en sommer, hvor jeg spillede rigtig meget Halo 3 online. Det var hygge. Men jeg har også spillet rigtig meget UT99, og jeg tror ikke, at jeg har tænkt, at de mindede om hinanden. Så måske er Infinite anderledes end de gamle.:)
#11 Hades er lagt på hylden for mit vedkommende, efter jeg fik den "rigtige" slutning. Men måske vender jeg tilbage og snupper et par runs engang i fremtiden.:) Og ja, det ser umiddelbart ud til, at vi får en ret klar vinder.
Det lugter ret meget af Outer Wilds i december. Jeg har lige nappet det på PS Store til sølle 107 kr, så jeg er klar til at sætte i gang :-D
Har spillet Outer Wilds igennem og kan kraftigt anbefale det. Har dog ikke spillet DLC'en (Echoes of the Eye) så det må blive denne jeg spiller igennem i December hvis Outer Wilds ender med at vinde. :)
jeg burde selv få spillet det skide tomb raider spil... jeg købte det engang på microsoft store til ~60 kr lige da det udkom pga en prisfejl. :D og jeg har stort set aldrig åbnet det op
og nu har jeg det også til playstation via PS+ collection
Outer Wilds it is!
Så gælder det om at få det købt, imens det er på tilbud.:)
Hmm, PC eller PS4. That's the question.