Det' sørme, det' sandt, december! Vi ved alle, hvad det betyder: Det er tid til et nyt spil. Denne gang foregår det i rummet i Outer Wilds. Eftersom s
[Læs hele nyheden her: Månedens Spil: Outer Wilds]
Månedens Spil: Outer Wilds
Husk at markere det tydeligt, hvis I kommer med spoilers. Enten med *SPOILER* eller spoiler tags. Spoiler tags er [ spoiler ]Indsæt spoiler her[ /spoiler ]. Bare uden mellemrummene.:) Det kommer til at se sådan her ud [spoiler]her er der en kæmpe spoiler[/spoiler]
Og så kan jeg jo kun på det kraftigste opfordre til, at man får købt spillet i dag, imens det er på bud.:) Jeg ender nok selv med at snuppe det på PS4.
Så er det købt på PS4.:) Det krævede lige en firmwareopdatering og indtastning af nyt betalingsmiddel, men nu er det ved at downloade, og jeg er ved at oplade en controller. Så skulle alt gerne være klar, når jeg på et tidspunkt er klar, hvilket måske først bliver i weekenden. Eller i næste uge, i værste fald. Jeg bilder mig ind, at jeg godt kan overbevise min kone om, at hun sagtens kan se noget serie-værk på en tablet, så jeg kan få tv'et.:D
Nappede også PS4 versionen i går. [spoiler]Endnu større spoiler end i post 1[/spoiler]
[spoiler]Kender ikke spillet og har aldrig spiller det, så aner ikke om jeg har ret[/spoiler], men heldigvis dør alle til sidst.
Jeg startede det op på PS5, og opdagede det desværre kun er 30fps, og der er kæmpe input lag #sadface.
Hvordan kører det hos jer andre på konsol?
Håber at starte op her senere iaften, det er så på PS4 Pro
Spiller det på PC, og det hakkede lidt i starten, indtil jeg satte nogle settings lidt ned. Det ser stadig pænt ud nu og kører fint.
Hvad synes folk om spillet indtil videre? Jeg spillede lige 1½ time igår og fandt ud af hvordan konceptet af spillet er bygget om, hvilket nok for mig er lidt en personlig turn off men nu må vi se om det fænger:)
Så fik jeg spillet igennem spillet, og jeg synes, at det var en god oplevelse. Det tog lige lidt at komme ind i, og jeg havde det sjoveste/var mest grebet af det, de gange jeg hvor jeg spillede længere tid af gangen.
Er der andre som har gennemført det nu, eller er I stadig i gang?
Spillede nogle få timer og stoppede igen.. er bare ikke et spil for mig på nuværende tidspunkt. Er egentlig ikke så vild med den grafiske del eller styringen men det er nok et spørgsmål om tilvænning.
Er istedet hoppet på Dying light og har smidt de første 13 timer i det. mega fedt spil indtil videre... og tør fanme næsten ikke gå ud om natten :P
Så lykkedes det mig endelig at få hul på det. Jeg spillede en times tid her til aften. Jeg fatter hat indtil videre, men min nysgerrighed er pirret, så jeg ser frem til at spille igen.:) Jeg får nok bedst tid de sidste 10 dage af måneden, men jeg må lige se om ikke, jeg kan klemme lidt mere spilletid ind inden da.
Nå, har I fået smidt nogle flere timer i det? Hvordan lyder dommen?
Den spilletid, jeg regnede med at have nu her, er blevet spoleret af syge børn.:( Så jeg ender nok med at spille det ind i januar også, da jeg stadig er nysgerrig efter at lægge mere end en enkelt time i spillet.:)