#19 Jamen der er da ikke STORE motorer i F1 længere, er der? (rækker tunge) ;-)
Formel 1 (2022)
Skide spændende løb, men der gik desværre lidt for meget klaphap (som i den hat roligans har på) :/
Virkelig fed duel i mellem Leclerc og Verstappen, og jeg synes at det løbet helt generelt var utrolig tæt!
Virkelig fedt med de nye regler, lang mere tætte løb.
glæder mig til at følge Red bull og ferrari!
Du nævner motorhavari, i min verden er det en alvorlig mekanisk fejl, men lad os stoppe her, at fluekneppe giver ingen mening.
Forøvrigt er Honda ikke ansvarlige for noget som helst, Redbull får hjælp fra Honda i 2022 med produktion, men står ikke for det, Redbull overtager det fulde produktionsansvar ved udløb af 2022.
Jeg følger kuns med i F1 hvis DK med i! Er jeg i den forkerte tråd?
Plads 1-6 = 3 Teams er det jo...ik'?
Den bane nede i Saudi Arabien er vel næsten også bygget til at folk skal køre galt på et eller andet tidspunkt. Kæft den er tight
Fint løb igen af KMAG i Saudi Arab - de fik ikke 100% udbytte ift. deres strategi, men Kevin gjorde sit for at få det ud af situationen som det kunne give. Også fedt at han overhalede Hamilton kort efter Hamilton havde avanceret på Kevin ;)
9. plads med Hamilton som 10'er, kevin leverer point til holdet igen igen - og det også selvom KMAG skulle risikere at få 5 sek. straf for den situation, aom man ville kigge nærmere på her efter løbet.
Sejt at han kan køre som han gør, efter så kort indfasning tilbage til F1 efter 1 ude, hans fysiske tilstand er heller ikke 100% endnu, det er sgu stærkt kæmpet!
Fedt at se Kevin igen, jeg havde ellers smidt F1 efter Kevin ikke var med mere, og endda også det sidste års tid inden, jeg syntes vognens forudsætninger dengang gjorde det ulideligt at følge (kombineret med en del fejl Kevin også "ofte" leverede).
Han var dog en super starter, og en dreng med evner helt sikkert, respekt til ham - Men F1 synes jeg også er SÅ påvirket af mange faktorer, at det virkede ekstremt skævt ift. de individuelle forudsætninger kørerne har (Team, Vogn, Sponsorater, osv osv).
#28: Jeg er enig i alt, hvad du skrev.
Der var også en fed duel i toppen. Det bliver sku spændende igen i år.
Spørgsmål: Hvordan kunne hard-dæk være så konkurrencedygtige? KMAG kørte modsat sine konkurrenter (start på hard, slut på medium), men han manglede ikke fart i starten, og han havde svært ved at fange Gasly til sidst, selvom han nok havde nappet ham, hvis der havde været endnu en omgang.
Tilføjelse: Hvad skete der for alle de, som pludselig gik i stå. Der forsvandt fem biler på fem minutter!
Dette svar blev ændret 4 år siden af Nickell.
Jeg så lige den her:
https://twitter.com/HaasF1Team/status/1508211787530919939
https://twitter.com/Speedcaster/status/1508247492923736067
"Last year for two points I would’ve fucked the whole paddock" hahaha :D :D
Hugged/Fucked :D
Hehehe, man hører hvad man vil høre :P
Skulle lige høre den nogen gange, men ja det er nok hugged :P
Jeg fik først set løbet i går. Vildt fedt løb! Rimelig intens duel tidligt imellem de to Alpine-biler (eller hvad det lyserøde team nu hedder), og så en spændende duel om førstepladsen de sidste 10 omgange eller sådan noget. Bring on the next race.:)
Når nu ungerne alligevel ikke vil lade mig sove længe, så passer det jo fint, at løbet starter kl. 7.:)
Hmm, spændingen kan da hurtigt blive dræbt i denne sæson, hvis Verstappen bliver ved med at udgå. Det ligner allerede et sikkert mesterskab til Ferrari.
[postquote quote=40015]
Det kan sagtens nå at vende seasonen er lige startet...
Lidt kedeligt løb idag men det er melbourne tit.
Ærgelig pit strategi for Alonso og Magnussen