https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikansk-fodboldforbund-fjerner-islamisk-symbol-fra-irans-flag
Hmm, gad vide om man så må fjerne en stjerne i Stars and Stripes for hver stat, der ikke tillader abort?
VM 2022
Man kan sige meget, men de gør det da spændende rundt omkring i kampene. Der er sjove resultater alle vegne
[postquote quote=49741]
Ja, det er allerede spændende i anden runde for den gruppe. Lidt for sjov håber jeg Tyskland vinder, så ALT kan ske i sidste runde
WHAT!!
Canada foran efter 15 sekunder. Det er jov ildt
Naah! Vi skal hjem og IKKE videre.
Så skyd dog... Vi har ingen nosser.
Bendtner, jeg savner dig!
Lettere pinligt at se på
Vi er alt for uskarpe og får slet ikke brugt de chancer der kommer godt nok.
Der skal en god mængde selvransagelse til nu, og der skal kigges på alternativer til at ligge på toppen, inden vi går ind i EM kvalen
Ny landstræner, og et hold der er i form, i stedet for de lallende amatører der viste sig frem her, har sjældent set noget så ringe, giv mig mine 2 timer tilbage ??
[postquote quote=49843]
Vrøvl med ny træner. Vi har bare ikke formen, og det blev en kollektiv nedtur, som mange store hold ser indimellem. Vi skal nok komme igen. Men vi skal have bedre spillere der spiller mere
+1 til Flemming Povlsen - der bliver ikke lagt fingre mellem :-D
Og flabet: Er Hjulman lidt for glad for Christian Eriksen(bedste individuelle spiller på papiret) MEN, der var jo også et hold uden ham i 2021?
#87 Savner Simon K mere her ;-)
#91 ÅH-NEJ! Ikke til 20 års defensiv :-O
Dette svar blev ændret 3 år siden af StultusX2.
[postquote quote=49843]
Hvem skulle være en ny landstræner så?
Man kan sige, det med form. Det har der været meget snak om, at fordi det ligger midt i sæsonen, så får vi spillere uden form alle vegne. Og det er jo også påvist, især med skader her og der.
Generelt er det her VM en farce
Til det positive: Polen-Argentina er ikke på TV2-Spxxxrt :-D
Hot DAMN Szczęsny er i hopla :-O
..men uden resten så...
Hvor var Danmark dog skuffende til dette vm. Det er længe siden jeg har set landsholdet så humørforladt og slattent.
Det er helt og aldeles fortjent at vi er ude.
Helt sikkert ny træner. Hjulmand er en fadæse - godt at han ikke fik noget resultat med fra Qatar, så er der i det mindste en chance for han ryger på porten.
Det er ene og alene hans ansvar at spillerne teer sig primadonnaer der ikke gider yde et ærligt stykke arbejde. Og hvorfor f udtager man spillere der ikke har vist noget i 100 år, det er åbenbart standard landsholds træner taktik at man forfordeler sine kæledækker selvom de ikke spiller på klubhold, og hver gang de kommer på landsholdet er er det en fiasko. Tag nogen ind der er sultne og ønsker at vise sig selv frem på øverste hylde. Vil heller se et hold der kæmper, men taber fordi de ikke er sammenspillede end et hold der burde være sammenspillet men spiller som et 6. divisions hold efter en polterabend.
Dette svar blev ændret 3 år siden af Firestorm.