Skidt dag at være fan af the red devils :/
Premier League 22/23
Haaland er en maskine. 14 mål på 8 kampe... Og hvad, 3 hattricks indtil videre? Hold nu op... Han smadrer rekorden for flest mål på en PL sæson.
KdB har i øvrigt 8 assists i 8 kampe. Så han kan måske også slå sin egen sæsonrekord på 20.
Det ligner et stensikkert mesterskab til Manchester City, eftersom Arsenal nok skal miste momentum på et tidspunkt. Sad face.
Nå, måske er City alligevel lidt menneskelige. Med uafgjort mod FCK og et nederlag til et midterhold i Premier League, så er der i hvert fald noget, der tyder på det.:)
Jeg er bare glad for at Liverpool tog en god skalp og at det var Salah der fik scoret.
Jeg håber det er her vendepunktet ligger og der lige er en 14-15 sejre i træk :)
Hvis Liverpool bliver ved med at spille på denne her måde, så ryger Klopp meget snart
Det er virkelig overraskelsernes weekend. Først en Pole til Magnussen og nu har Manchester City tabt til Brentford hjemme på Emtihad.
Gad vide hvad der ellers sker i denne weekend af sjov ting
#29: Jeg tror ikke Leipzig slår dem ud, men jeg håber de ryger ud inden finalen.
I PL er det faktisk meget sjovt at kigge på tabellen, her hvor der kun mangler tre kampe inden VM. Newcastle ligger nr 3! Det siger lidt om det projekt de har kørende. Der er ikke bare købt 14 nye spillere ind, men man har hentet lidt her og der, for at forstærke. Stærkt projekt. Jeg glæder mig hvis de ryger i CL i 23/24
Jeg har det virkelig hårdt med at være Liverpool fan i øjeblikket.
Det er simpelthen for dårligt. Bedre kan det ikke siges. Der skal langt mere hjerte ind i spillerne, og langt mere af den kontrol holdet havde sidste år.
Det blivr en lang forårshalvdel
STOP THE COUNT!! United i top 4 er "as good as it gets" i år, så jeg tænker, at vi bare stopper sæsonen her.
Ps.: Hvis United bliver overtaget af en eller anden form for sheik a la Manchester City, Chelsea, Newcastle, PSG, whatever, så ved jeg virkelig ikke, hvad jeg gør... Det er alt, hvad der er galt med moderne fodbold, og jeg ville have ekstremt svært ved at glædes over medgang under sådan et ejerskab.
Generelt synes jeg denne her sæson har været underlig og har budt på nogle ting, som gør denne her sæson usædvanlig. Lidt lige som da Leicester vandt. Alt var vendt på hovedet.
Dejligt med en sejr i dagens derby. Og dejligt, at jeg ikke skal se på City igen lige foreløbig.??? De er lige så slemme som det spanske landshold.
Jeg forventer, nu, at Liverpool ender uden for europæisk fodbold og Klopp bliver fyret.
Der SKAL ske noget, og det er jo desværre altid på trænerposten man laver ændringen. Det er pissesynd, men sådan må det jo være.
Liverpool har bare ikke fungeret i år
[postquote quote=51420]
Ja, fuck Jack Grealish!
Det var fandme også også to år siden sidst...
Det begynder at se noget lovende ud for Arsenal. Jeg venter stadig på, at de får gummiben, men måske sker det ikke i denne sæson.?♂️