Så ruller vi.
Nyt ungt hold, ny turnering, nye dyre trøjer.
EM-kval er i gang. Højlund har scoret mod Finland. Finland har en spiller, der hedder Antman.
Jeg elsker det allerede!
Landsholdet 2023
hahaha. Jeg havde slet ikke set den reference.
Tunet ind nu igen stoppede ved pausen, hvorfor fanden er vi 1-1 mod finland, de skulle da havdw lukket den kamp for længst.
[postquote quote=53846]
Nå det hjalp at brokke sig!
[postquote quote=53847]
Bliv du bare ved med det! ?
??????
Vi starter godt. Jeg har en hund ude og svømme til odds 11. ?
jow jow..
[postquote quote=53954]
På sejr til Kasakhstan? I så fald tillykke. Hold kæft, en omgang jordnødder.
[postquote quote=53961]
Jeg er rig!
?
[postquote quote=53963]
Godt at du trods alt fik noget ud af det :) Gad vide hvad odds var på kasakhisk sejr, da vi var foran 2-0. Puha.
[postquote quote=53966]
300
Jeg så en kupon hvor en havde spillede hjemmesejr i pausen. Den lå på odds 300
[postquote quote=53970]
https://ibb.co/k5jc46J
Hvad mon Julemandens undskyldning er den gang.
[postquote quote=53992]
Så det er hans skyld alene? ..la' mig gætte - ikke megen hold sport i barn/ung-dom? :-P
HEY! i det mindste har VI en Über-kassemester på bare 20 somre, resten kommer nok....måske..engang.
Sikke noget juks.
Højlund leverer gang på gang, men vi er fandme langt fra EM '21-niveau.
Jeg troede udekampen mod Kasakhstan var skod. Det her er jo direkte pinligt. Der er intet hjerte i de spillere.
De kan bare ikke spille ude
Alle kampe i den kval har da været spændende. Man har hele tiden haft i baghovedet at de stadig kunne nå at smide det hele væk i hver eneste kamp.
Så top underholdning et eller andet sted.
Jeg har lidt med min hæl, så jeg er ikke klar hvis Hjulmand ringer, men der må være andre herinde der kan tage en tørn ;-)
Danmark mangler en eller anden nøgle til at låse op når bussen er parkeret, det er ikke første gang og ikke kun i denne kval det har været et problem. Vi skal først være rigtigt bange når de gode hold også giver os kæmpe klø.