Premier League 23/24

25/02/2024 kl. 17:56 #21
Godt nok ikke Premier League. Men, Liverpool har lige snuppet Carabao Cup'en og dermed det første trofæ til rådighed i sæsonen (Den der kamp mellem forrige sæsons vinder og fa cup vinder tæller ikke) går til Liverpool. Liverpool ligger nr 1 i ligaen, og er á kampe med alle andre. Hvis liverpool vinder denne her, med den trup og den skadesliste lige nu, så er det fandme vildt. Det bliver en vild fest alle vegne. Jeg tror jeg skal finde mig en bar jeg kan fejre på i den sidste kamp mod Wolves, hvis det hele går godt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
21/04/2024 kl. 17:26 #22
Godt nok ikke PL, men FA cup'en. Ærligt, Coventry havde fortjent den finaleplads og sejr i dag. United spillede som en sæk kartofler. Ærgerligt de smider den i straffesparkskonkurrencen
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
23/04/2024 kl. 10:01 #23
#21 Hvordan Man U kan smide endnu en føring er imponerende, og egentlig næsten mere imponerende at de scorede så mange gange. Det sejler i den klub. Ellers var dit bud om Brentford i #1 ramt lidt ved siden af i år, tænker de havde ligget et andet sted hvis deres top scorer ikke lige skulle bruge 6 mdr på sidelinjen og de som mange af de andre klubber blev ramt af så mange skader. Brentfords bænk er bare ikke lige så imponerende som de større klubbers, selvom Chelsea da har en ok bred trup, så har det heller ikke kørt optimalt for dem.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.