Er der slet ingen fra provinsen, der følger med i denne "bondesport"?
For syv Søren - hvor fik jeg lange løg af den omgang rutsjebane mod Ægypten :-O
..ved ærlig talt ikke om jeg har lyst/har styrke til at se kampen mod Spanien...
Jow jow, Amarkaneren følger skam med. Den kvartfinale var alt for spændende, men desværre også fyldt med alt for mange fejl og mangler. Det var nemt at se at Mikkel Hansen slet ikke var oppe på fuld styrke, og jeg håber virkelig han tager fuld revance i aften
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2021-01-28-politiet-maatte-flere-steder-rykke-ud-til-larm-og-hoeje-kvindeskrig-under-danmarks
..bilder mig selv ind, at jeg kan høre forskel på folk/kvinder i nød og så "helt oppe at køre" udbrud? Jeg ved ikke - better safe than sorry, hedder det vel?
Det var dælme lidt for spændende. Ærgerligt at se hvor lang snor Mikkel Hansen får.... Han skulle slet ikke have fået lov til at blive inde med det lave niveau and formåede.... Og de andre spillere virker bange for at gå forrest når han er med ?.
Håber det bliver bedre i aften.... Men Spanien er dygtige ...?
#1133 Ja, den blev vel mere spændende til sidst, end den burde. Men alt i alt en relativt komfortabel sejr.
Håndbold er også kun interessant, når vi vinder guld.:) Så nu skal svensken hadada!
JEG VIDSTE DÉT! Nu kan jeg godt se med mod Sverige(Tack, ni svenska vakttorn. Med plutonium tvingar vi dansken på knä. Här: Danmark, utskitet av kalk och vatten. Och där: Sverige, hugget i granit. Danskjävlar. Danskjävlar)
..stakkels mand, som der jo stod på selveste Djævleøen!?
..OG hvis det så KUN bliver til sølv, kære Rushere, så ÉR det min skyld!
#17: Håndbold kan sagtens være spændende. Jeg har vist set kampe hver dag mens der har været her under slutrunden. Også de mere spøjse nationer. Der har været nogle sjove kampe her og der.