EM 2024

Tilbage til forum

#1 03/30/2024 15:08:59:g
Så er det lige om snart. 2½ måned eller deromkring, og så går det løs https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2024 Danmarks gruppe hedder: Danmark England Serbien Slovakiet Optimistisk set burde vi slå Serbien og Slovakiet og dermed blive nummer, i og med vi taber til England. REALISTISK set ryger vi ud på røv og albuer med tre nederlag. Det danske landshold er ikke en døjt værd i øjeblikket, og jeg kan ikke sige hvad der skal laves om. Nu træner? rebuild og start forfra? Eller noget helt tredie? Der skal hvertfald ske noget, hvis vi skal blande os i noget top fodbold. Hvad er jeres tanker?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
#2 03/30/2024 16:13:02:g
Er nogenlunde enig, vi har ikke rigtig genfundet formen fra før vm i Qatar Er nu nok at stramme den at sige de ikke er en døjt værd syntes jeg :D Kig evt lidt på Norge, med deres spillermateriale, og hvad de opnår, så ville jeg være rigtig grumpy :) Jeg plejer at have kvalifikation + videre fra pulje-spillet som succes-kriterie
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.