#17 de to der kommenterer skateboarding plejede også at kommentere X-Games på DR3 da det fandtes. Nu er de vist mest på DRTV, med en afstikker til DR2 i ny og næ her under OL. Der er fart på og det er ganske underholdende .
Ja de er godt nok hurtige, jeg har vitterligt aldrig hørt et kommentator-par som dem. Det skal nok blive sjovt når der skal skates park.
Det var helt vildt, de sidste 50 meter var hun nærmest en speedbåd - og så olympisk rekord.
Klatring er hurtigt blevet en af favoritterne for mig til OL. Det er fucking awesome!
Det var også okay at se Axelsen tage guld i går. Og Duplantis med ny WR i stangspring. Også et fedt moment.:)
Og, klubberne skal give lov til at frigive en spiller til OL, så det er ikke nødvendigvis top spillere, men mere dem der har fået lov. Sådan er det med alle turneringern uden for Fifa og Uefa
Jeg så Duplantis fuldstændig dominere stangspring igår.
Det var episk og må være en af de største sensationer til dette års OL.
Shit han var vild.
Ahh det har du allerede kommeneret Kenkari
#30 Sensation og sensation. Han har været milevidt bedre end alle konkurrenterne i flere år, så den del var ikke overraskende.:) Men det var sindssygt fedt at se ham slå verdensrekorden. Og så i sidste forsøg. Det var vildt.:)
Men meget sær linje dommerne lagde - nogen ting dømte de vildt let hvor der ikke var skyggen af straffe, andre gange var det crazy at de ikke dømte straffe.
Til trods for svenskerne følte der burde have været straffe til sidst i kampen, så var der mange episoder hvor det som dansker i hvert fald virkede som om dommerne havde et halvt svensk pas ... :D
#37: generelt har dommerlinjen været meget underlig her til OL. Der har ingen dommerlighed været. Det er som om hvert dommerpar har deres egen fortolkning med ind på banen