Vildt vi ryger ud til så elendig en modstander.
Danmark skal til fucking VM
Øv....
DK havde sku ellers pyntet i forhold til tjekkiet til et VM
Men ok, DK virker hurtigt usikker, syntes det bunder i forsvaret, tror også det er derfor de skiftede Nørgård ind
Nå, må se frem mod EM, er ungt hold vi har nu
Tror vi Reimer ryger?
Undskyld, Brian Riemer har sku ikke imponeret mig.
Ham, reserve træneren, han havde sku styr på det.
Jesus christ...
Så slipper vi for at stå op kl. 4 om natten for at se bold.🤷♂️
Jeg glæder mig til at høre om de skotske og tjekkiske fans, som ikke kan komme ind i landet eller som har en anden lortetur til det lorteland.
Jeg tror selv uden danske briller, vil de fleste mene at Tjekkiet har et relativt ordinært landshold, som Danmark burde kunne vinde over. Så ser man kampen og tænker det minder jo nærmest om en midterkamp i Superliga'en. Jeg synes Mæhle var katastrofal ringe i går. Isaksen råbte jeg noget af da han missede tæmningen han fik foran mål der kunne have givet en kæmpe chance. Damsgaard var dårlig i første halvleg, men spillede sig op i 2. Bah havde mange gode løb. Modsat alle andre var Højlund ekstrem god i første halvleg, men gled lidt mere ud i 2. halvleg, og var godt nok træt til sidst.
Jeg tror der kommer til at være massiv kritik af Riemer men tvivler på at de smider ham på porten på baggrund af det her. Hvis de ikke gør, så burde de i det mindste hyre en assistent der kan fortælle dem hvordan de står i forsvaret. De lukker 4 ind mod Skotland, 2 mod hviderusland, og igen 2 ind mod tjekkiet.
Skotland havde 2 store chancer, og xG på 1,67, hviderusland havde 1 stor chance og xG på 0,86, og der går 6 mål ind. Uafgjort mod Skotland havde gjort vi var videre, en sejr over Hviderusland og vi havde været videre, så havde Tjekkiet kampen slet ikke været aktuel.
Nå rant off, nu er der godt nok lang tid til EM.
reelt kan det også betyde at Eriksen, Schmeichel, Vestergaard og Nørgaard alle har spillet deres sidste landskamp, det vil alligevel være 149, 120, 59 og 41 kampe. Det åbner dog også op for at der bliver flere nye på landsholdet.
Så kan vi jo holde vores eget lille mini - vm og spille mod Italien fire gange