VM 2026

19/07/2026 kl. 08:08 #141
Efter det første mål til England tænkte jeg det er en enlig svale, nu bliver Frankrig enige om at give igen, og så et tamt franks hold og 4-0 til England. WTF.. og så hvordan det hele vender i anden halvleg, det var da en noget vildere kamp end jeg havde regnet med. Det kommer til at blive svært for finalen i aften at leve op til. Men så da gerne lige Messi smække et par kasser ind så han står som topscorer ved VM indtil næste VM hvor Mbappe sikkert får rekorden helt alene i ekstremt mange år.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
19/07/2026 kl. 19:58 #142
Kedelig første halvleg. Spanien ser bedst ud, men det er selvfølgelig helt åbent.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
19/07/2026 kl. 20:23 #143
Enig. Shit en gang intro show og halftime show. Hvorfor skal Tom Cruise holde tale. Og Ronado til halftime showet lignede lidt at de holdte hans familie som gidsler og de blev slået ihjel hvis han ikke smilte hele vejen igennem. Men sikke et cirkus. Synes det var fedt nok de tog Ronado og Ronaldinho med, det er da 2 af de store. Men er nok ikke den store fan af halftime show i fodbold.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
19/07/2026 kl. 21:04 #144
Ikke en fantastisk kamp, og nu er Argentina begyndt at være lidt meget svinsk. Og hele kampen har vi nærmest intet set til Argentina og Messi. Alt er kommet fra Spanien.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
19/07/2026 kl. 21:40 #145
Skuffende kamp af en finale, dommerne for ikke stoppet svinestrejer heller Må være største tyveri hvis Argentina vinder den her
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
19/07/2026 kl. 22:11 #146
Kedelig kamp, desværre. Men med den rette vinder. Spanien var klart bedst, selvom sønnike og jeg nok mest håbede på Argentina. Tillykke til Spanien! Trods alt Fedt at Trump vil hade at give dem pokalen 🙂

Dette svar blev ændret 6 dage siden af RetardedWookie.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/07/2026 kl. 08:31 #147
Jeg holdte mest med Argentina, men deres tilgang til kampen (nul skud på mål) og deres vilde, fysiske angreb på Spanien betyder, at jeg nok aldrig kommer til at heppe på dem igen.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/07/2026 kl. 09:43 #148
hele VM har bæret præg af at der er tilladt alt for meget, det gælder altså fra konstant brokkeri til over the top taklinger.. hvordan fx paraguay + frankrig udstillede det totalt. Og igen i finalen. Fint med forskellige fodbold kultur men det burde kunne gøres inde for normale regler. At se hvordan 10 modstander står over en spiller de lige har savet over nærmes stå og trampe på dem mens de stå og påvirker dommeren for mit sind i kog. Og alle de her tough teams som laver den ene svinestreg efter den anden selv får en mild tackling så er de de største pri-maradonaer. De har zero sportsman ship og man kommer ud af at have set en kamp med mere had end glæde. Der har været zero kort med folk der har blokeret for hurtige frispark, og igen straffesparket fra - par fuldstændig sindsyg der ikke bliver givet nogen kort bare ved straffesparket. med alt det shit de alle laver. Heldigvis slap vi for at se emiliano martinez onanere med vm trofæet igen. De kan beholde deres lorte fodbold "passion" i argentina og sydamerika. Håber nye regler til næste vm er zero overtid men hver gang bolden er ude af spil, målspark, straffe, frispark, indkast, mål scoring, osv. er tiden stoppet og sat igang igen ved spil start. Kun anføre der snakker med dommeren, flere advarsler og kort som vi kender det fra PL. 3-4 pladsen var også en mærklig fuser af en kamp som de ikke rigtig gad spiller men alligevel lidt, hvis det er den indstilling der er så skort lortet. I det hele taget har der manglet fairplay og sportmansship fra rigtig mange nationer. Personligt er jeg glad for det er slut for messi. Guds gave med en fodbold men en lille usportslig lort, som har fået alt indrette efter sig i hele sin karriere. Han har slået en hver rekord men det har ikke pyntet på ham med hans stil. Men det er de jo også fuldstændig lige glad med i argentina, der er det et + at være en hård hund og gøre alt hvad man kan for at vinde på hvilken som helst måde, om det er med snyd eller guds hånd rager dem.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/07/2026 kl. 09:57 #149
Jeg kunne godt have undet Messi et trofæ mere, men som kampen udspillede sig, så var det eneste rigtige, at Spanien vandt. Argentinas nummer 5 (Paredes) burde have fået minimum 5 gule kort. Det var helt utroligt, at han fik lov til at spille kampen færdig.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
20/07/2026 kl. 10:05 #150
[postquote quote=84525] + disrespect da de taber finalen og vender ryggen til spanien ved medalje overrækkelsen. + Må sagtens have politiske udskaber på et stort fucking banner som spillerne danser rundt med på tv. + fucking parades på banen og bagefter kampen med overfald på spiller
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/07/2026 kl. 10:19 #151
I øvrigt super pinligt, at Trump ikke fuckede ned fra scenen, så Spanien kunne fejre sejren i fred. Han skulle lige selv være i centrum...
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.