Fodbold Super League
Det ville være en skandale hvis det bliver udført og vil være altødelæggende for fodbolden. Synes den amerikanske model er elendig og rødkedelig. Det skal være muligt for alle at komme længst muligt ud fra deres præstation og ikke hvor mange penge de har til at starte med. Bliver da også mega kedeligt at se arsenal og tottenham blive lammetævet uge efter uge. Super League my ass.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Det hele stinker af pengemaskine og en kortsigtet løsning på det tab de har haft. Læste udtalelse fra hr. Perez som skal være præsident for det her cirkus. Nævner ikke hvordan de vil støtte mindre klubber bare at då hat ungdommen noget at se op til. Håber ikke det bliver til noget da det vil sætte små ligaer meget tilbage da det bliver et lukket land at komme ind i. Klam tanke fra pengegriske hoveder.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Det er simpelthen The Gift that keeps on giving.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/cfc-protest-mod-ny-liga-blokerer-spillerbus/
Og så går rygterne på at Chelsea trækker sig.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Det er lidt spøjst at se alle de små klubber, som aldrig har været i betragtning til ESL, at de ikke vil deltage. Roma (som jeg holder meget af) er i hvert fald på banen med sådan en melding. Snart kommer FC Uggerløse med samme budskab ?
Det er fedt at se al den modstand til sådan et projekt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=14538]
Nu ville jeg nu ikke ligefrem kalde Roma for en lille klub, hverken i pengemænd bag dem eller i renommé :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Det med garanteret pladser er da helt hen i vejret; Men det er udelukkelse for EM og VM også, det er på ingen måde fair overfor spillerne der kan se sig selv i et kæmpe dilemma..
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=14540]
Men de er ikke tæt på Top 20 (desværre).
[postquote quote=14550]
LINK, or it didn't happen.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Så har United også meldt ud, at de trækker sig fra Superligaen.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Juventus ligner idioter nu, da de er gået længst og forrest i det her...
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Det var en kortlivet affære. Som Real Madrid fan håber jeg at det ender med at sende Florentino Perez hen hvor peberet gror.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=14578]
Der er røget et par stykker i denne her affære, og det er måske også en god idé at der bliver renset lidt ud.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0