#439 De har sgu nok ikke for mange brikker at flytte med.
#440 Jeg har lige tjekket odds, og ja, det er lavere på England, men det er da nogenlunde jævnt.:) De er nok sat lidt lavere end Italien, fordi de er hjemmehold. Odds kan også ændres på baggrund af, hvad folk spiller på. Så hvis mange spiller på England, så sænkes deres odds.
EM 202(1)0
Så er Wembley stormet. Engelsk arbejderklasse, når det er "bedst".
Go go, Italy!
Vaffanculo! ?
Udover at england ikke skal vinde gør italien det heller ikke nemt at holde med dem som de spiller pt..
HVad sker der for de håbløse langskud og stort set alle deres angreb ser super rodet ud.
Uanset hvem der vinder, så er det altid lidt fesent, når finaler afgøres i straffesparkskonkurrence. Så jeg håber, at der bliver scoret, inden de kommer dertil.
Nå, straffesparkskonkurrence it is. Meh.
FORZA ITALIA!
Synd for de Engelske spillere, men jeg kan ikke lade være med at fryde mig over, at de tåbelige fans nu kan gå slukøret hjem. Karma ramte dem - så kan de lære at opføre sig ordentligt.
Smukt.... tillykke Italien... nu over på Zulu og se CS:GO...
Lidt klamt af de mere rutinerede engelske spillere, at de lader en så ung mand blive syndebuk.
It's never coming home.;)
Ja tak! Forza italia ? Er det bare mit indtryk eller divede Italien mindre end briterne i finalen?
Jeg har det ligesom Cartman i slutningen af afsnittet Scott Tenorman must die.
;)
Hold kæft hvor er det fryd!
Sådan en flok idioter fortjener aldrig at vinde noget som helst!
Deres fans har opført sig fuldstændig uacceptabelt, det ville ikke være til at bære hvis de rent faktisk havde vundet!
Det er mennesker hvis mentalitet stoppede med at vokse i folkeskolen.
Win or lose, så skal englændernes kvinder bare have prygl: https://nyheder.tv2.dk/udland/2021-07-12-for-nogle-kvinder-er-det-en-trussel-naar-englaenderne-synger-its-coming-home