Tak! Der skulle helst gerne ikke gå 5 år mere før det er done, det håber jeg fandeme ikke lol. Men et par år endnu tror jeg ikke er helt urealistisk.
Techniques og items aspektet i traileren bliver glosset lidt hurtigt over, enig. Dels fordi det er et system der stadig er ikke er fastlåst, så jeg vil helst ikke vise for meget af det hvis det ender med at bliver totalt ændret eller måske scrappet (usandsynligt, men aldrig sig aldrig), og dels fordi jeg tænkte at folk er mere interesseret i at se action.
Ikke mind mig om controller support :D Jeg ved ikke hvordan jeg skal implementerer alle de forskellige inputs der er i brug. Men det er noget jeg på et tidspunkt skal have kiggest seriøst på.
Og yes, jeg satser på selv at lave et fuld OST til spillet. Der er lidt tidlige work in progress tracks her: Project Moonborn OST på Soundcloud
Project Moonborn - Mit varulve splat spil in space
#20 Så er jeg på Soundcloud og lytte, jeg går ind med forventningen om at alle numrene var som Army of Fat People, men alle de øvrige er fin mellow synth, tænker detdet nok skal blive godt, og jeg kunne godt forestille mig at Abyssal Void lige op til en boss eller lign.
Keep up the good work, og med No Zero Days, så skal du jo nok nå i mål, spørgsmålet er vel bare hvornår du selv mener du er tilfreds med det =)
Hej synchaoz
Hvor langt er du kommet med det? :-)
Altid spændende at se hvad andre har lavet/skabt...
Fuck me det er sejt! Vildt imponerende. Jeg har programmeret siden jeg var omkring 10 (~40 år nu) og kan ikke finde ud af noget som helst, der har med grafik at gøre :-D
Wishlisted, naturligvis!
Hvis jeg lige må linke til YT er der her en 3 måneder gammel video. Så der sker noget stadig ser det ud til.
https://www.youtube.com/watch?v=qQJVqPmLvuU&ab_channel=SeanN.
Jojo det går fremad! Langsomt, grangivet, men der er sket meget siden første trailer. Jeg håber lidt på at have en ny trailer ude før januar rinder ud. Noget early access i løbet af 2025 er også MÅSKE en mulighed, men jeg tør ikke love noget. Game dev er vanvittig udforudsigelig - jeg forstår godt hvorfor så mange spil bliver delayed igen og igen og igen :D
#27 Oh ja, den del med at omskrive kode til at være nyere og smartere har jeg også brugt meget tid på gennem årene. Eller bare nogle af de ting hvor jeg burde have dokumenteret hvad det var jeg lavede, for nu her år efter jeg slet ikke fatter hvad det var jeg havde gang i, og det bare er hurtigere at lave det igen end forsøge at fikse det. =)
Er Path of Exile 2 virkelig så god at den æder alt din tid ?
Det ser sgu ret nice ud. Du må sige til. Vi er en del der føler spændt med. :)
Ser sgu godt ud, er vild med stilen og gameplay ser sjovt ud.
Giv gerne flere updates løbende.
Det ser godt nok sjovt ud.
Er det korrekt forstået, eller er det dungeon crawler agtigt noget?
[postquote quote=77989]
Planen er at have forskellige Game Modes. Den der mest bliver vist i den nye trailer er en form for proceduarl dungeon crawler roguelite med fokus på combat.
Story Mode, som jeg går i gang med senere, bliver mere castlevania-agtigt - en liniær story-driven campaign med mange forskellige slutninger.
Et par andre game modes er også planlagt, men det bliver nok noget jeg tilføjer løbende i form af updates enten efter release eller som del af noget early access. Det er stadig for tidligt at kunne sige med sikkerhed.
#31 Jeg føler mig snydt, du har uploadet det for 1 måned siden, og jeg hører først om det nu. Nu har jeg abonneret på dig på YT, det ligner jo ikke ligefrem du sprøjter videoer ud i et tempo som jeg ikke kan følge med til. =)
Hvor er der godt nok også sket meget siden sidste video, animationerne, baner, grafik, nye skills og eksplosioner. Måske det er værd at få med i din spil beskrivelse at det er uden AI, hjemmelavet grafik, musik und allez...
Det ser godt ud.
[postquote quote=77993]
Tak! Og ja min Youtube er til at følge med, hah. Ikke den mest aktive channel.
Og selvom det er lidt deprimerende at man efterhånden skal pointere at der ikke er brugt AI, så er det nok alligevel en god ide. Det vil jeg tage til eftertanke. Tror også Steam gerne vil have at man understreger det, nu jeg tænke over det.
#36 af lavt hængende frugter, det var jo ikke et forslag til at du skulle kode det hele om til at køre i Unreal 5 engine. Tænker lidt tekst på en side, og der er jo purister derude der flejner helt hvis de ser ordet AI. Var der ikke et spil for nylig hvor de havde autogenereret noget tekst i AI der skulle køre i baggrunden på nogle skærme, der fik folk helt op af stolen. Lige til sådan noget synes jeg faktisk det er ok, det svarer jo bare til lorem ipsum tekst, og sikkert meget få i verden der overhovedet ville læse teksten.
Fandme et fedt projekt!
Håber du får stor succes med det 👍
Er der ikke noget med man kan søge tilskud ligesom til film? eller kræver den slags CVR nummer und alles?
[u]#37[/u]
Jeg forstod det heller som du mente det på den måde :)
Steam f.eks. kræver bare at man på ens Store page understreger med kort tekst at der er brugt AI - og pointere i hvilken grad og hvad. Der er ikke behov for at notifikere det in-game, selvom det ville være nemt lige at smide en tekstlinje ind i credits eller under opstart.
Og til visse ting er AI sgu fint nok, netop som du selv nævner. Jeg har da også haft ping-pong sessioner med ChatGPT hvad programmering angår for at få ideer og forslag til visse features jeg ikke helt selv kunne overskue eller havde problemer med. Den er slet ikke god nok til at skrive kode der kan copy/pastes, men den har ofte hjulpet mig videre ved at foreslå ting som jeg så har omkrevet til brugbar implementationer. Det jeg bruger den mest til, er at optimere funktionel kode jeg selv har skrevet - den slags er den generel god til.
[u]#38[/u]
Mange tak!
Jeg ved ikke om man kan søge tilskud til gamedev - jeg tror generelt den bedste tilgang er enten noget Kickstarter eller binde sig til en publisher. Jeg er blevet kontaktet af flere publishers og har været til interview med dem, men jeg er stadig betænkelig med at sige ja tak til dem.
Hvis Next Fest demoen går i god jord, så vil jeg i første omgang prøve Kickstarter og hvis det slår fejl, så har jeg nogle publishers jeg kan falde tilbage på og sikkert nok indgå kontrakt med.