Hej VR-gamers på Rushers.
Jeg håber, det er OK, at spørge efter BETA TESTERE her i forum. Vi, Bolverk Games, er ved at bygge et nyt VR spil til Quest 2. Det bliver et sci fi mystery fps puzzle escape the base agtigt spil, og måske det mest ambitiøse danske VR spil indtil videre.
Vi forventer at launche i Q3 eller Q4 i år (2023), så vi nærmer os en tilstand hvor spillet kan testes!
Jeg kan vist ikke poste billeder her, så kig ind på hjemmesiden www.playgenotype.com - der ligger ikke så meget endnu, men der er en håndfuld billeder og et par meget korte in-game videoer. Og så er der en sign-up knap. :)
Man kan også skrive sig op til nyhedsbrevet, men det er ikke en nødvendighed.
Vi har allerede en del testere, men vi kunne godt tænke os flere danskere, så... håber der er interesse!
TAK!
Med venlig hilsen, Rasmus Stouby - Bolverk Games
Rettelse: Man skriver sig automatisk op til vores nyhedsbrev (hver 14. dag), når man tilmelder sig.
[postquote quote=53161]
Hej hax, Tak for spørgsmålet. Ja, i første omgang udkommer spillet kun på Quest 2. Det vil sig, at man skal have netop den type ansigtskrammer for at spille Genotype. Måske vi porter til andre headsets på et senere tidspunkt. Måske.
[postquote quote=53251]
Hej Festival_H, vi har ikke arbejdet med eksterne testere før, så beklager hvis vi er lidt "utjekkede". Tak for dit spørgsmål, der har ledt os til at lave denne velkomstmail: https://stats.sender.net/transactional/jm7/preview
Den skulle gerne svare på dine spørgsmål og ellers kan du kontakte os direkte, som der også står i ovennævnte mail.
[postquote quote=53271]
Optur! Tak.
Hej VR-mensch!
Vi skal bruge livetestere til vores Alpha. Det foregår på vores kontor i Valby, København, og bagefter skal man deltage i et semi-struktureret interview, som handler om spiloplevelsen. Nogle sessioner varer cirka 2 timer, andre længere. Det er op til dig, hvad du har tid til, men altså, mindst to timer. Datoerne ligger ikke helt fast, men det bliver et tre ugers forløb, som tidligst (og formegentlig) starter 8. maj. Jeg lægger en post mere, når det er rykket fra 90% til 100% :-)
Vi har headsets, mad, drikke og et interessant kig ind bag facaden på VR-spiludvikling.
Hvis du er interesseret i at liveteste, så send en mail til mig: rasmus@bolverkgames.com
Flot veludført poster, der ligner noget fra et større AAA spil firma. Jeg studser kun lidt over hendes ansigt, som ser lidt komisk ud(ikke særlig appealing), men hvis det er tilfældet, nevermind mit input.
[postquote quote=53195]
Quest2 er et VR HMD som nok nærmer sig sin sidste levetid.
Dens storhedstid er i hvert fald ovre, så snart Q3 kommer i løbet af 2023.
Så jeg håber I sikrer at jeres spil bliver kompatibelt til 3'eren.
Samtidig håber jeg i arbejder på at gøre det kompatibelt til PCVR.
For helt ærligt, så ligner META ikke længere en stabil klippe i VR billedet.
Alt VR som Zuker har rørt ved efter Q2 har fejlet.
Og pt fyrer de tusinder af folk, hvor det også rammer deres VR.
#18 Som altid en super opinionated post. Vent venligst med at udtale dig om Q3s release til de officielle info om produktet udsendes. Husk nu på hvad du udtalte om Pro release. Lige nu er du bare med til at sprede ubegryndede rygter. Igen.
Der er masser af liv i Q2. Også efter Q3 release.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger.
Læs mere i vores privatlivspolitik.