Meta Quest-3 VR

19/10/2023 kl. 20:16 #21
[postquote quote=59700] God stil ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
22/10/2023 kl. 09:03 #22
Nu har jeg fået mit VR headset, og jeg synes det virker mega fedt. Jeg er dog udfordret af at bruge briller, men har bestilt linser til headsettet, så det glæder jeg mig naturligvis til. Kan I anbefale et godt 5 meter kabel til pc, som ikke er for dyrt? Jeg mangler stadig at få det prøvet ordentligt med spil fra min pc. Og har ikke helt fundet ud af at køre det via airlink wireless. Dvs at feks et spil som msf2020 lagger helt vildt, bare jeg står ude i menuen. Men ind til videre kan jeg kun sige at folk skal se at hoppe med på VR vognen. Det virker da alt for fedt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/02/2024 kl. 22:28 #23
BoboVR udgiver endelig en Q3 dedikeret headstrap med et nyt B100 batteri, der kan forsynes den strøm tørstige headset. Jeg er desværre altid allin på næsten alt hvad BoboVR udgir. Det passer helt perfekt på mit hoved. Ved ikke lige om jeg ønskede mig en blæser i panden, men det kan man jo ikke gøre så meget ved hvis man skal have den her. Der vil på et senere tidpunkt udkomme en konversion kit der kan opgradere en M3 strap til det nye batteri, så man ikke behøver en hel ny strap. Jeg har dog beholdt min Q2, så for mig er der nærmest intet valg. Den er lagt i kurven. https://www.bobovr.com/products/s3-pro
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
14/02/2024 kl. 21:38 #24
Har nogen prøvet at bruge den som multi skærm ift arbejde?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.