#19 Det er sku god humor! :D
Det nye HeroQuest
#19 Elsker the Bard :-D
Edit: Han uploader alt, ALT for sjældent.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Paybacktime.
Hvis man vil forudbestille det, så gør det ikke hos Faraos. Der koster det nu 1550,- hvor kelz0r kun tager 1050,-.
Der er brev!
Zavvi forventer at sende spillene inden for de næste 10 dage. Så nu sker der stille og roligt noget.:)
Jeg har set nogle frygtelig historier om insert i æsken der er lavet af noget tyndt blødt plastik! Så der er risiko for at det hele er smadret rundt i æsken når den kommer frem! Håber på at få en solid en og at alle komponenterne er med. Blir nok lidt underligt at skulle bestille manglende komponenter igennem Zavvi.
Hoping for the best.
Det gamle Heroquest var noget billigt plastic og pap, men det kostede heller ikke en bondegård som den nye udgave. Så vidt jeg husker kostede 4. udgave af Space Hulk kun 600,- og det er nok den højeste produktionskvalitet jeg har set i et brætspil med en god margen.
Jeg smed en på spilforsyningen, massere af minder fra HeroQuest, håber jeg børnene kan lære det selv om det er på engelsk :)
Jimmy fra Firestorm Cards melder han er faldet og har slået ryggen, og at leveringerne bliver forsinkede, selvom nogle af spillene er begyndt at komme.
Han er tydeligvis ikke en Barbarian. Så havde han haft 8 Body points og det havde ikke været et problem. Mon ikke han er en skrøbelig Wizard.
Så kom der lækkert transportgebyr fra Firestorm. Han sender baseret på hvem der først betaler, så det er bare om at sende ham penge hurtigst muligt. Vi Rushers har jo altid været på 45k, så det svære for os er jo at komme af med skidtet.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.
Damn, så kom der en mail kl. 3 i nat. Jeg har lige overført for VAT og fragt. Så håber jeg, at det var tids nok til at få et spil fra første batch.:)
Hmm. Min webbank godtager ikke oplysningerne der er givet. Så skal lige have en snak med dem i morgen og så ka de selv oprette den ovrførsel. Såp jeg kommmer nok sidst i køen.
Handelsbanken. Den brokkede sig over et eller andet med betalingsbehov, men det kunne jeg ikke indtaste nogle steder og der stod jeg skulle kontakte banken.