Tilsyneladende alt godt. Har fået besked om at min pakke muligvis sendes i dag. So all good and dandy.
Det nye HeroQuest
Jeg har også fået. Jeg håber de leveres personligt af BardicBroadcasts iklædt julemandskostume.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.
Fik også mail idag. Bliver sgu en fantastisk jul i år :-D
Måtte I andre også smide €40 for fragt mm.
Og ryger der told på fra UK? Har ikke lige sat mig ind i detaljerne, kastede bare “alle” penge efter det.
Postbudet er kommet med en stor pakke. Glædelig jul.:D
Så venter jeg spændt som et lille barn på postbudet! Men de kommer måske mens jeg ikke er hjemme.Så kom posten sgu med HeroQuest!
Så har jeg fået mit sæt kigget igennem og min frygt er bekræftet. Noget af pakke plastikken omkring dørene er flækket og brækket op. Det skal vist lige forstærkes lidt fra bagsiden med lidt gaffa. Det er heldigvis ikke helt smadret så kan nok godt få det fixet.
Jeg er grædefærdig. Fandt ud af jeg havde glemt at opdatere min adresse ved firestorm, da jeg flyttede i sommers. Opdagede det først da jeg modtog tracking mail. Prøvede at få det ændret via PostNords app, men forgæves, fik besked i eftermiddags at pakken går retur til afsender.
Har I nogen ide om man overhovedet kan ændre leveringsadresse ved postnord når den er i transit? Eller skal den hele vejen til Holland før de kan ændre adressen. Jimmy fra Firestorm kunne kun informere PostNL om adressændring hvis den kom retur.
Frygter for at det nærmest er halvt smadret når det forhåbentlig ankommer på et tidspunkt.
Er virkelig nede over det. Har fø'sda i morgen og spillet var nærmest 800m fra min nuværende adresse og er nu på vej mod Holland :-(
Dette svar blev ændret 4 år siden af CrackMaND.
#52 Det var dog træls. Jeg kiggede lige mit igennem, og det er heldigvis helt intakt. Jeg lavede dog en mindre skade på æsken da jeg forsigtigt prøvede at fjerne tapen som åbenbart klæber meget godt fast.
#53 Det er sateme råddent. Jeg synes du skal ringe til Post Nord for at høre om de ikke kan hjælpe.
Nåmen hvad er så the best thing about HeroQuest? :-D :-D
#56 Jeg skar tapen over så jeg kunne åbne æsken, men taperesterne hænger jo stadig ved. Jeg prøvede forsigtigt at trække det af, men det tager overfladen med. Så indtil videre har jeg ladet det sidde.
Jeg kan læse et kendt trick til at fjerne taperester uden at skade kasser er at varme det op med en hårtørrer. Det giver jeg nok et forsøg.
#56 Det ved jeg ikke. Jeg så lidt videoer om det da pakkerne begyndte at sende ud. Det er flækket lidt og et stumt er knækket af, men det er ikke så smadret at jeg ikke na fixe det med noget tape som sagt. Så det er ikke noget jeg kommer til at skrive til Jimmy om.
Og jeg har bare skåret mine strips over. Regner ikke med at pille lapperne af.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Festival_H.