Amazons Ring of Power
Hmmm så mit indlæg er blevet. Var det det for negativt også kom Amazon efter jer?
Nevermind… bare mig der tåger rundt. Havde smidt mit review i serie-tråden ????
Lidt mere humor over rings of power https://www.youtube.com/watch?v=7IpQCcv83Dw
Nok mest henvendt til dem der er lidt skuffede over "budskaberne" fra serien ^_^
Nånej, budskaberne er jo åbenbart handlingen
Afsnit 5 fulgte i afsnit 4's fodspor. Lidt for trægt og lidt for langt. Jeg kæmper med at holde mig vågen, når vi ser det.? Det problem har jeg ikke med House of the Dragon.
For første gang var jeg ikke ved at falde i søvn. Episode 6 er godkendt.
[postquote quote=47080]
Det problem du beskriver har jeg med House of dragons. Synes ikke det handler om andet end familie intriger. Indrømmer HoD er flot og gennemført men jeg foretrækker RoP
Vi er fint underholdt herhjemme af Magtringene. Visuelt rigtig flot samt en fin historie og opbygning. Forstår ikke folks behov for at sammenligne med GoT, HoD osv. Lad dem nu hver især køre deres show og så vil tiden vise, om det var noget makværk eller ej.
Seneste afsnit gik serien fra OK til fremragende!
Fin historie og opbygning.. nu har du har 6 timer med makværk men det er åbenbart ikke nok til at indse det.
Det eneste de har tilbage er kampscener og det er heller ikke noget man gider gense igen.
Det er fint nogen kan være underholdt, og det kunne jeg måske også selv være hvis det havde et ny fantasy univers som man ikke kendte til og som ikke prøver at være noget pre til noget eksisterende..
Men eftersom det er, så er det ret elendigt efter min mening, der er stadigvæk ikke noget der køre eller virker troværdigt imho og der er for cheap at hele showet afhænger af "tilfældigheder" hele tiden, og de pokkers fanbaiting.
Det er bare dårlig skrevet og det kan man ikke komme uden om.
Galadriel: You can't make a sandkage without sand
Dette svar blev ændret 3 år siden af RabidSquirrelX.
[postquote quote=47303]
tænker bare det kunne være en funktion der var. Men det kan jo bare hedde amazons rings of power.
Det er valgt, med vilje, at man ikke skal kunne redigere sit indlæg efter, jeg mener det er 10 minutter, så man ikke kan redigere en tråd i smadder
Hvis bare serien var underholdende og godt skrevet… så kunne jeg sagtens se bort fra at det ikke følger lore til punkt og prikke.
Men dialogen er det meste af tiden amatøragtig at jeg kan lade være med grine. Og kampscenerne… ligner noget Lasse Spang Olsen har bakset sammen. For ikke at snakke om at de gladeligt kopiere scener fra Peter Jackson’s LotR trilogi.
Og de smidt 1 milliard dollars for de 2 første sæsoner (dog inkl. rettigheder). Og så hyrer man to klovne som kun har være med til skrive Star Trek Beyond (uncredited iflg. Imdb). Så mange penge… så gider man ikke at hyre folk med erfaring.
#154 de er allerede begyndt at recaste med bedre skuespiller ;P
https://www.youtube.com/watch?v=kXSU7ZB1afw