Så er det i aften kl. 19 dansk tid, at Apple afholder deres Springloaded keynote.
Der forventes stærkt at blive præsenteret nye iPad Pro modeller, og der går rygter om nye M1 iMacs.
Der er også rygter om flere ting og sager, men det er nok bare rene spekulationer, i hvert fald i denne omgang.
Apple Keynote - iPad Pro
Det bliver spændende!
Min første tanke i forhold til iMacs var, at WWDC var et bedre sted at annoncere dem. Hvordan plejer Apple at præsentere nye stationære?
Jeg regner stærkt med ikke at skulle købe noget af det, som bliver præsenteret i dag (Apple TV måske undtaget), men sætter mig alligevel og ser event'en. De er som regel en særegen blanding af PR-bullshit og så reel ny og lækker teknologi.
Jeg vil have et nyt Apple TV! Nu! :-)
Og så venter jeg spændt på at se om de ruller M1 cpu’erne ud over flere produkter. Er slemt positiv over min MBP M1.
Så er det sku lige før! :D
Credit Score virker ret ligegyldigt for os i Danmark, men jeg tror ikke det skal undervurderes hvor vigtigt en høj/god credit score er i USA. Vildt, hvis Apple kan ændre hvordan sådan en beregnes.
Apple Podcasts. Damn it, det troede jeg ikke, de ville gøre. Betalte podcasts.
Med det her indledende miskmask, så kan det sgu godt være en ny Apple TV på vej.
Dette svar blev ændret 5 år siden af Steadi.
Jøsses mand, der sker sku noget i den her keynote allerede! :o
Apple TV! Juhuuuu!
den iMac... kun 24" og kun 8GB ram?
det var da sølle
men det er da sjovt de har flere farver nu. Den blå er fin.
den der air-tag ting er også smart, hvis det fungerer.
Apple tag...
Altså noget som Nokia lavede til Windows phone 7 I 2014 basical...
Nokia treasure tag
Lol.. Apple magic mouse.. love by Apple users...
Ahh.. så er det da hjernevask på højeste plan... jeg har ikke mødt nogen der ikke har skiftet den mus ud med noget man egentligt kan arbejde med...
[postquote quote=14539]
Hvori består den reelle opgradering? Jeg har svært ved at at finde noget brugbart her og nu, og på sigt.
60HZ? Giv mig 120, så vi kan se Billy Lynch-filmen...
#10 - hvad skal du bruge flere ram til? Skal man tro Apple, så kan den kværne fem 4K-kilder samtidig.
Men jo, der er altid opgaver, som kan bruge flere ram. Tænker dog, at Apple selv mener, at iMac’en så ikke er den rette computer.
Personligt står vi ikke og mangler en maskine herhjemme. Men gjorde, og vi ikke havde behov for fx gaming eller rendering, så var jeg godt nok fristet. Godt nok elegant.